dimecres, 18 de juny del 2008

Premi Pedraforca

He rebut un altre premi!!
Me l'ha donat de nou (ja em va otorgar també el premi "amics per sempre") l'estripanits. Estripanits, al final la gent descobrirà el que hi ha entre nosaltres... intenta dissimular, home... que vam dir que ho portariem en secret... :P

Aquest és el Premi Pedraforca, als blogs escrits en català, que va crear l'striper pel seu primer aniversari de blog.

Les Normes d'aquest premi son les següents :

1.S'atorgara a blocs escrits en Català, que a opinió de el que l'atorgui sigui un bloc de qualitat, per els seus continguts, tant literaris, personals o d'entreteniment.
2.Cada premiat podrà fer entrega de 3 premis .
3. la imatge del premi si es possible es penjara al bloc.

Així que els meus 3 premiats són:
Enhorabona als 3!!



SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

4 comentaris:

MeiAlbiol ha dit...

Enhorabona pel premi! Jo crec que te'l mereixes més que jo.

La teva pàgina crec que és un espai de reflexió i de formació personal. A mi per exemple em fas pensar moltes coses sobre la meua conducta i la meva forma de pensar.

Un petonàs molt fort i moltes gràcies ;)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

wooooow!
quin honor, estimada!

això sí, hauré de pensar molt bé què faig amb el premi... ;)

mil gràcies! ;)

et recorde, també, que els textos del blog són antics. on actualitze a diari és a www.fotolog.com/rasoir

a poc a poc aniré posant-me al dia i sincronitzant les dues pàgines.

i ara vaig a llegir això del cibersexe, que en sóc un expert ;)

Striper ha dit...

Ara et torno jo les felicitacions per aquest premi que el teu bloc lluira amb tot merexement.

Sentidos de pasión ha dit...

Lucre, desde aquí nuestro saludo y felicidades por este premio.
Un beso
Laura