dimecres, 7 de gener del 2009

Horòscop 2009

Un dels rituals de finals i principis d'any és llegir l'horòscop amb les amigues. El meu, els d'elles i els de tots els amants/follamics/futuribles de totes.

En aquesta tasca no val qualsevol horòscop. Ha de ser un que ens agrade a la majoria. Fins ara, llegíem el de Euroresidentes, que no estava malament del tot, però enguany... no m'ha acabat de agradar, així que vam estar llegint diferents webs fins que vam trobar una altra que ens va agradar.

No vaig a explicar-te tot el que diu el meu horòscop sobre aquest any nou que acabem de començar, però sí la part interessant, on parla de l'amor i sexe (la salut i feina la deixaré per a quan encete el proper blog de les feines i saluts de Lucre), i diu així:

La influència del Sol serà fonamental durant a l'any 2009 per als Bessons, doncs el Sol és font de vida i de renaixement. Matrimonis i lligams sentimentals se li aveïnen a Bessons, la qual cosa li donarà certa tranquil·litat, pel que podrà utilitzar les seues energies en coses més positives. Si Bessons no tinguera parella, des de principis de l'any 2009 l'amor cridarà sigilosament a la seua porta; Bessons només ha d'interpretar els senyals que l'amor li va a enviar i actuar cortesament, així trobarà a la seua mitjana taronja si encara no la tinguera, una persona amb la qual sentirà una tremenda atracció i afinitat, no només en el físic, sinó també en l'espiritual. Per a tots els Bessons serà un fantàstic any de moltíssima felicitat, sobretot per a les Bessons de gènere femení.

CONSELL DE L'ANY: Bessons, no t'obsessiones amb enamorar-te de la primera persona que aparega.


M'encanta!! :) Hauré d'obrir bé els ulls i estar alerta a les senyals amoroses/sentimentals/sexuals del destí. Però el que més m'ha agradat és el consell de l'any. Alguna vegada t'he explicat que cada dia m'enamore d'algú?? Ja ho faré...

Tu llegeixes l'horòscop?? que et diu??


Il·lustració: Arthur de Pins


SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

10 comentaris:

Striper ha dit...

Anda guapa per que no em fas cinq centims del Capricorn.Via mail , porfa.

Unknown ha dit...

Jo no crec en els horòscops, però de vegades llegir-los davant dels amics (els de la premsa, per exemple), així, de broma, és una excusa per fer teràpia, o simplement per analitzar realment la personalitat de l'altre. Tinc un company de pis que habitualment ens llig els horòscops dels periòdics gratuïts (cadascú posa una cosa diferent), i al final acabem xarrant de nosaltres mateixos.
Eixa és l'única part possitiva que veig dels horòscops.
Felicitats pel blog!

Josep B. ha dit...

Jo sóc molt escèptic pel que fa a les prediccions astrològiques, per una aposta m'envien dos horòscops diferents i et puc dir que, apart de no encertar ni una (la de claus que segons l'horòscop he fet i que encara busco), he pogut comprovar que sovint, molt sovint un em diu que anirà bé i un altre que anirà malament en el mateix camp el mateix dia.


Potser els àries tenim alguns trets comuns, unes certes tendències, però d'aquí a predir el futur ...

De totes maneres, és una opinió personal i cadascú pot creure en el que vulgui.

Anònim ha dit...

Jo també sóc bessona, i enguany em case, de manera que segons l'horòscop, puc centrar-me en altres coses -tenia previst centar-me en les oposicions, que són dos mesos després de la boda, està bé-. No em vaig enamorar de la primera persona, sinó que m'he enamorat de la última, la qual cosa em facilita molt la vida. I me'n reenamore cada dia. Això compta com a "enamorar-se cada dia d'algú"?

Anònim ha dit...

jo ja saps que tampoc crec massa en això, però creuré... a vore si puc centrar-me en les oposicions...

Hèctor ha dit...

collons, isc de la meua letargia bloguera, capficat com estava a la faena.. i em trobe que l'horòscop diu que a la faena!! xD doncs res, xiqueta, fins aviat ;)

P.D. Mitjana taronja? Ai, ai...

Lucrècia de Borja ha dit...

striper: horòscop enviat via mail ;)

Josep: l'horòscop de la premsa i revistes els fan els becaris. Tot inventat obviament. Si vols un horòscop d'aquest estil te'l faig quan vulgues. Jo ho mire a les webs especialitzades.

skorbuto: has de discernir quin és el bo i quin el roin. O potser els 2 són iguals de roins.

Marta: ja sabia jo que tenies alguna cosa especial... :P sí, acceptarem "Emili" com animal de companyia xDD

ximet: clar, ja saps que enguany els Bessons triomfem!!

Hèctor: dons si diu a la faena... fes-li cas!!
PD: sóc una taronja sencera, vull la meua llima. (si es que no la exprimida ningú...)

Shalheira ha dit...

Jo també sóc Bessons... Estaré atenta a veure si llencen canyes i arpons al meu voltant...

Núr ha dit...

M'encanta llegir l'hosròscop encara que no me'l cregui gaire. He fet un cop d'ull al meu horòscop a la pàgina que tu dius que has llegit i la veritat és que ESTÀ DE CONYA!!! :D El 2009 serà un molt bon any per a mi!!! ueeee! Això sí, el consell que em donen: No barregis relacions de parella amb les relacions familiars. I coneixent a la família, prou me'n guardaré!!! ;)

A Khudori Soleh ha dit...

salam from khudori