dilluns, 6 de juliol del 2009

Te recuerdo

Recordes que et vaig recomanar la pel·lícula Sexykiller?? La vas vore?? Et va agradar?? Si encara no l'has vista, la pots vore online, des d'ací.
I què em dius de la Banda Sonora?? Una de les cançons que més m'agrada és "Te recuerdo", de Lorena C., qui, per cert, actua a Gandia el proper 18 de juliol.

Et deixe amb el video-clip i la lletra de "Te recuerdo"



Yo no podía imaginar que hoy, me levantara acompañada de
nn calamar, un resto de persona, un individuo pegado a una polla
y es que cada vez que bebo, me levanto con un tío nuevo
y si al menos estubiera bueno, tendría excusas para hacerlo.

No, puede que no sea buena idea
que para olvidarte beba
Cada vez que te recuerdo
Acabo por ahí haciendo el cerdo

No no no no no, dime algo tú
Nana naranana nana narana
No no no no no, dime algo tú
Nana naranana nana narana
No no no no no

Yo no podía imaginar que hoy, te recordase con tanta alegría
Reviviendo los buenos momentos, todos tus defectos se me olvidan
Y es que cada vez que bebo, me levanto con un tío nuevo
Porque cada vez que bebo, se me olvidan todos tus defectos

[Tornada]

Yo no podía imaginar que hoy, se me girase la cabeza así
Que te llamase pidiendo perdón, diciendo que te quiero y qué sé yo
Y es que cada vez que bebo, se me olvidan todos tus defectos

[Tornada]

4 comentaris:

Monyofiné ha dit...

Xe que bo el video de Tron... Quant de temps... :-)
M'ha agradat la lletra, i la música.
Crec que vaig a vore la pel·li tot :-))

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

Un tema amb molta pegada, si senyor!!!

Salutacions.

Tim ha dit...

La canço es un poc harrai, no?
Tron she shale.
Si no l'has vista te la recomane.

Lucrècia de Borja ha dit...

monyofiné: xico, quant de temps!! la pel·lícula és molt friki, però crec que t'agradarà.

jose vicente: veritat que si??

Tim: un poc jarrai?? si entenem "jarrai" com a "vinculat a l'alliberació del poble basc"... doncs no, no ho és.
No he vist Tron. Me l'apunte.