dimecres, 23 de desembre de 2009

Bon Nadal i Bones Festes!!

Enguany torne a participar al Blocaire Invisible i he estat investigant al blocaire desconegut a qui m'ha tocat fer-li un regalet el dia de Reis i com que he de donar una pista... ahi va:

Pista1. El meu blocaire invisible no segueix aquest blog.

Aprofite per desitjar-vos a totes i tots un Bon Nadal, Bones Festes, que el 2010 siga millor encara que aquest... bla bla bla... i totes eixes coses que es diuen. Jo, sincerament, et desitge un any nou ple de sexe segur i més que satisfactori.

Bon Nadal!!

Send your own ElfYourself eCards

7 comentaris:

kukat ha dit...

Bon nadal!!!!
Espere que els reis et vinguen amb un "gangbang" inoblidable! :D

òscar ha dit...

Un excelent desig per unes, esperem, també boníssimes festes.

Striper ha dit...

Bon Nadal.

_MeiA_ ha dit...

Bones festes wapixima!

Sergi ha dit...

Mola!!!!!!!!!!!

El veí de dalt ha dit...

Segur i satisfactori que... jo no sóc el teu blocaire invisible! Besets!

Núr ha dit...

buff... Aquesta pista no em serveix, jo no segueixo cap bloc!!!! Pot ser que sigui jo????

Related Posts with Thumbnails