dijous, 7 de gener del 2010

Blocaire (in)visible 2010

El meu blocaire invisible d'enguany m''ha resultat un poc difícil perquè no coneixia el seu blog d'abans, encara que, com ja vaig dir a una de les pistes, fa el blog des de 2006.
Com diu al seu perfil, li agrada el cinema, la cervesa, els kebabs i el barça, així que ací va el meu regal per a tu, blocaire ara ja visible: Azriel, de El Microverso!!



He triat Pulp Fiction perquè dius que és una de les teues favorites. Fes clic a la imatge per veure-la millor :P

Ciber-besets, Azriel!!!

2 comentaris:

David ha dit...

Moltes gràcies Lucrecia! :)

Em tenies completament despistat, ni idea de que eres tu la meva Blocaire!!

En efecte, m'encanta Pulp Fiction :P

Per cert, no soc seguidor del teu blog pro si que el coneixia eh? ;)

Petons!

Alepsi ha dit...

Jajajajaja! Molt encertat... oooooh! Pulp Fiction quin gran personatge el de la Uma... xDDDD