dijous, 7 d’octubre del 2010

L'home metrònom

La veïna de dalt té un amant que la visita dijous alterns. Ho sé perquè la meua habitació està just baix de la seua i se senten els colps del capçal contra la paret i el soroll del somier.

A ell no el conec, però per la manera com folla... jo diria que és músic. Porta el ritme amb un control absolut!! Es un metrònom humà!!

*Atenció: A partir d'ací, per a una major comprensió de l'escrit, recomane llegir-lo amb un metrònom al costat. Si no en tens prova amb aquest

Continue. Comença molt lent, amb un largo de 40bpm aproximadament, passa a un adagio (72bpm), després un presto (184bpm) durant molt poc de temps i ràpidament passa a un moderato (108bpm), torna al presto, baixa a fins a un andante (92bpm) i acaba amb un apoteòsic prestissimo (208bpm).

I cada vegada em fa ganes d'aplaudir!! De veritat, és un puto mestre!! I es nota que ella s'ho passa molt bé...

A veure si hui tinc sort i em creue amb ell. Em fa molta curiositat saber com és. I preguntar-li si és músic, of course.

8 comentaris:

aquell samaruc ha dit...

ací esta ple de musics, no serià d'estranyar :)

Josep B. ha dit...

Potser és picapedrer.

Pica lent per delimitar la zona a foradar dibuixant les línies exteriors

Pica ràpid sobre el centre per obrir les primeres capes però abaixa el ritme davant la resistència del material

Intenta fer via al trobar una veta però torna a ralentitzar-se

Acaba amb una embranzida en veure el final del forat.

rosseta ha dit...

jajajaj Lucre ets l'hòstia!! Mira si en saps, que bo. Ja pot ser ja, anda que no estàs entretinguda tu els dijous ni res... xD
Per cert, demà toquen Els Pets aquí a Tarragona, ara em toca a mi veure'ls jiji. Petons

Unknown ha dit...

No sé perque, però a mi, aquestes coses de les que parles, m'exciten molt.

Ah! I molt bona la referència musical! Hehehehe!
Salut, Lucrècia.

Txell Salip ha dit...

No seria més fàcil agafar una cadireta i plantar-te davant la porta de la veïna el dijous que toqui?? així segur que l'hi veus la cara (i si es lleig de collons que???, quin desencis, no??)

Petonets maca!!!!!

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Ni el Palau de la Mñusica, oi? Per cert, quina imatge més encisadora la del pentagrama!!!

Mr. Aris ha dit...

a mi sempre m'havien dit les meves novies que els musics son els que ho fan millor.

Monique LaMer ha dit...

...ja se sap que esta és terra de bons musics....