diumenge, 3 d’octubre del 2010

Una nit amb Els Pets

Ei, Lucre, Els Pets toquen a València dissabte. Aniré a sopar amb ells i després al concert. T'apuntes??- Em va dir el Nino.

Com desaprofitar aquesta oportunitat?? Així que ahir de vesprada em va arreplegar a la ciutat Ducal, que hui celebra la seua festivitat patronal, i vam vindre cap a València.

Unes birres ja al restaurant, mentre Els Pets i el seu equip acaben de provar... i poc després arriben tots.

-No ho recordaras, però a aquesta noia li vau dedicar una cançó a un bolo en Gandia perquè era el seu aniversari- li diu Nino al Gavaldà
-Oh, tu ets la Lucrècia de Borja?? Vaig entrar ahir al teu blog i vaig llegir això del concert. Em va fer molta il·lussió- em va dir.

Oh, my god!! No tinc paraules...

Vam sopar molt a gust allà enfront de la Sala Wah Wah i després... cap al concert, que va començar amb un enèrgic Tres i va acabar amb un apoteòsic Bon dia.

Els Pets discretament uniformats amb camisa ratllada
El Lluís Gavaldà baixa a cantar entre el públic i... boa posada!!

Què gran!!



Nino i Falin amb les boes glamuroses.



Vaig intentar que m'explicaren alguna història eròtica-festiva per compartir-la al blog, però... les històries bones no es poden explicar en públic i les que es poden explicar... no són (tan) bones, però vaja, que 25 anys als escenaris donen per molt. Els han llençat sostenidors, bragues (que oloren i es posen al cap), han signat braços, cuixes, cares, pits i fins i tot engonals!!

Una nit fantàstica.
Gràcies, Nino, per aquest regal.

3 comentaris:

Josep ha dit...

Parelles que es conegueren als seus concerts tenen fills que ara també van als seus concerts.

Len0re ha dit...

Tu sempre tan glamurosa. Sempre em sorprens.

Un beset.

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Quin honor allò de rebre una cançó d'aniversari d'aquest fantàstic grup!