diumenge, 14 de novembre del 2010

Consultori: ell no m'estima

Hola Lucre!

Primer de tot, necessite dir que la desesperació m'està arrapant. Vaig conèixer un xic pel badoo i tot anava d'allò més bé. Era l'home perfecte, no t'ho podries imaginar. Em portava a passejar, em regalava llibre i em feia discos amb música. Portàvem tres setmanes quedant quan en un ataquet d'ansietat perquè era la segona volta que em deixava plantada li vaig tirar en cara que preferia passar una hora al tuenti abans que dedicar-me mitja hora. Sé que ha d fer moltes coses i li vaig demanar perdó. Tot semblava solucionat, ja que la següent volta em va abraçar i besar, encara que ell m'havia dit que eixes coses no li agradaven i que no anàvem a enganyar-nos que no les volia. Ell estava posant-li un "The end." mentre que jo ho havia entès com un "pause".

Em vaig tirar quatre dies cridant-li un parell de voltes i enviant-li un parell de missatges, al final em va trucar després de casi morir per l'ansietat. Es va posar seriós i va dir que potser ho hagués dit massa blanet, i que podíem quedar i parlar com amics, però res més, inclús passar un mes sense veure'ns.
Portem una setmana sense parlar-nos ni saber res l'un de l'altre. Li estan eixint urpes a la meua sensació i m'arrapa l'estomac. No sé què fer!

Margot.

Hola Margot,
No entenc per què vols estar amb un tio que no vol estar amb tu. Ell t'ho ha dit ben clar. Ho has d'acceptar i punt. Hi ha molts més tios al món!!
Mira aquesta pel·lícula "¿Qué les pasa a los hombres?" i et veuràs molt identificada. Després aplica't el protocol de la dona despitada. Et sentiràs millor.

ciber-besets i ànims!!

Si tens alguna consulta sexual i/o sentimental pot enviar-me-la a: lucreciadeborja@gmail.com

2 comentaris:

aquell samaruc ha dit...

He de donar la raó a Lucre, no se perquè dimonis el calfes tant el cap, si el mon esta ple de peixos i segur que en trobes algun altre "perfecte" per amanir les teues hores.

Molt major no serà quan dius que s'estima més estar un hora al ¿tuenti?!!! abans que mitja amb tu, tant "perfecte" no serà i tanta arrapada d'estomac valdrà.

El veí de dalt ha dit...

Hi ha dones masoques, eh? Quines ganes de patir, collons!