dijous, 10 de febrer del 2011

Valencians antieròtics

Què vos passa, valencians?? Paella amb ceba, moros i cristians... i què més?? Res més?? doncs jo així no jugue.

Fa ja uns quants anys vaig organitzar unes jornades eròtiques a València, durant una setmana sencera, cada dia fèiem activitats diferents. Totes gratuïtes (tret del sopar, que cadascú es pagava el seu). Qui va assistir?? Amics i amics dels amics. I prou. Des d'aleshores molta gent m'ha demanat que tornara a fer una cosa semblant, molts no es van assabentar... i mira, ara que em trobe amb els B-612 doncs provem de fer una jornada d'un dia.

Ho hem anunciat per Facebook (on a l'esdeveniment han confirmat assistència 79 persones), Twitter, Pica'm, correus als amics, Agenda Urbana, correu intern de la UV, cartells penjats pel barri...

Ens va fer mola il·lussió veure que la gent responia bé (almenys al Facebook), però alhora de confirmar i pagar... qui ho ha fet?? 18 dones i 4 tios (dels quals a 2 els vaig haver d'obligar) i de tots ells, només 2 havien confirmat al Facebook. Què passa amb els altres 77?? No vull que aneu explicant-me cadascú la vostra excusa, o que em digueu allò de "jo no vaig confirmar, eh, jo t'ho vaig dir que no podia anar...". Ara ja està. Jornada cancel·lada. Però m'agradaria saber què li ha faltat o sobrat, per què no ha triomfat??

És que de veritat que aquestes coses desanimen bastant. Molta gent es queixa que sempre es fa el mateix, que no hi ha alternatives i què passa quan les presentes?? Mesenfotisme total. Se'm van les ganes d'organitzar res més. Per a què?? Si després la gent no respon...

Primer vaig pensar... potser era car. I compte: 2 còctels, 1 cata de cervesa, 1 cata de vi, 1 menú per dinar amb tota la beguda inclosa i el café, xarrades, passeig, tallers, jocs, sortejos... de 10.30h a 21h... i tenint en compte que les jornades que vaig fer fa anys eren gratuïtes i tampoc van tindre massa èxit... els diners no són.

Després vaig pensar... tindrien algun pla millor?? quin pla pot ser millor?? òbviament això tampoc és.

Aleshores?? què ha fallat?? els prejudicis?? és una jornada massa moderna per a aquesta societat valenciana que va de moderna i és molt rància??

8 comentaris:

Len0re ha dit...

Donc si que deu de ser aixó, els prejudicis.La gent anem de moderns i alhora dels fets, som uns tallats.
Em sap greu que no pugues gaudir de la teva jornada, però insisteix que quant menys t'ho esperes...

Besets

Maggie ha dit...

Jo crec que la gent és mandrosa en general i tot i que de boca es queixin que sempre fan el mateix, el dia que s'ha d'innovar, llavors fa mandra haver de fer alguna cosa nova que no hi estan acostumats i que els hi requereixi algun esforç (sortir de la zona còmode), pq en el fons fer sempre el mateix, potser si que és avorrit, però és el de sempre i ja saps a què atendre't (vaja, que trobar-se en situacions noves espanta)...

És una pena que això no hagi funcionat, però en el fons m'alegro de no ser la única a la que sempre acaben deixant plantada quan proposa coses noves!!Així, ja veig que no és per culpa meva, és per la gent en general... Una pena

LoyKaPV ha dit...

Potser és que ho tinguem molt vist tot això. Com que als Valencians només fan que donar-mos pel cul...

És una llàstima, perque em pareixía una bona iniciativa, i sana. Alomillor val la pena esperar al bon temps per organitzar res, que a la gent a estes èpoques li costa eixir de casa.

aquell samaruc ha dit...

A mi ni em semblava car ni res per l'estil, però tres detalls em van fer pensar-meu millor.

1- la feina.
2- que qui tenia que acompanyar-me, com de costum em va deixar tirat i el mon es un "macador", com diu la meua avia.

3- l'anonimat no es que em done molta confiança a l'hora d'anar a algun lloc sol de bones a primeres.

A mi m'agradava la idea, més que res perquè un es un poc manifacer amb eixes coses i sempre ve be.

Prejudicis no en tinc cap, me la sua prou tot.

Total que em van deixar tirat i sol sense saber res de ningú no vaig enlloc, seguen sincers :)

ja son massa passades per "internete"

Anònim ha dit...

¡Hola! hay que valorar muy positivamente que haya gente que organice cosas, y ya que pedís opiniones os digo la mía.

La gente ya tiene una agenda bastante apretada y unas vidas aburridas y cansadas, así que cualquier evento organizado que suponga realizarlo un día y a una hora concreta, tiene que aportar algo que te atraiga cambiar de planes y que claramente no puedas realizarlo libremente por tu cuenta.

La ruta del vi, l'altra cara de la lluna, València en la Guerra Civil, viaje a New York, Calçotada, etc..., son actividades de B-612 que claramente no podrías realizarlos de la misma forma por tu cuenta.

La actividad organizada también tiene que dejar claramente su enfoque, la gente en general quiere saber donde se mete.

¿Son simplemente las actividades que se enumeran y que puedo realizar por mi cuenta? ¿O es un evento para "pillar", donde la gente va claramente para "pillar", y que también puedo hacer hoy en día por mi cuenta?, entonces esperaré a ser un divorciado de 45 años, o se lo diré a mi amigo japones con problemas para sociabilizar con los demás.

La cosa no parece muy clara, ni excepcionalmente atractiva, para que la gente cambie su horario para amoldarse al plan, además, ¿quien es Lucrècia de Borja?, por lo que es normal que al final se quede en un evento al que sólo acudan los amigos de los organizadores.

De todas formas espero que sigáis organizando cosas y que tengáis más éxito en la próxima. Y no quedar cómo un pedante criticador, sólo quería aportar algo ya que lo pedís,¡1B7 Pablo!

Anònim ha dit...

A mi no em semblava car, però ara vaig certament curt de diners i em suposava massa despessa i segon, encara que la temàtica m'interessa, em feia un poc de vergonya. Però vaja, sobretot el diners, tot i que dic que no era molt car, però ara no m'ho puc permetre.

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

Jo estic amb Len0re, insisteix si et fa goig! No crec que l'assumpte vaja perquè la gent vaja de moderna i després diga una rància (que hi haurà) però qui sap? Thor ha dit que per ací ha dit tot això està molt vist o altres per la crisi, o altres per parella, etc. vés a saber! Insisteix! :D!

Yure ha dit...

Hola. Ho senc pel fracàs de les jornades, però per mi sí que van ser els diners. De fet, estava motivadíssima a anar-hi fins que vaig assabentar-me del preu.

De veres, ho senc. Però estic baix mínims (i com jo, supose que molts). No dubte de que siga un preu raonable pel que oferixes, però d'on no n'hi ha (la meua butjaca) no es pot treure :(