dimecres, 2 de març del 2011

Àlbum recomanat: Xurrac Asclat, de Very Pomelo

No havia tornat a fer cap recomanació musical des de fa més d'un any. L'últim àlbum va ser el Bed & Breakfast, de Els amics de les arts. I des d'aleshores ningú vos heu queixat perquè aquest blog deixara de ser musical una vegada al mes.

Amb això no sé si entendre que tinc un gust musical pèssim o que el negat per a la música eres tu. Siga com siga, a mi quan se'm posa una cosa al cap la faig. I punt. I ara m'he trobat amb un grupet que m'agrada. Very Pomelo. Frescos, divertits... i toquen demà a València, al Loco. Entrada gratuïta!! Així que no tens excusa per no anar i conèixer-los en directe.





Són molt socials. Els pots trobar al myspace, al Facebook i al Viasona.

Ens veiem demà al Loco!! ;)

4 comentaris:

TdlH ha dit...

Ie, jo m'apunte: aniré & el baixiste de Mi Sostingut...

Unknown ha dit...

Ooh! Bon descobriment el que m'has fet! No aniré al concert perquè no estaré al "Cap i Casal", però caldrà seguir-los una mica, no?
Gràcies, Lucre!

Una abraçada i passa-ho bé (té pinta que serà així)

nnus ha dit...

A mi també me'ls has descobert, i amb un poquet de sort em duen el disc a caaasa... mmmm

Lena ha dit...

Lucrecia, els havia sentit xo no havia vist el videoclip, i està força bé!

Tenen una cancó molt enganxadissa que es diu Almorrana.

Gràcies per aquest bloc tan currat Lucre, petons des de bcn,

Lena