dijous, 8 de setembre del 2011

una caneta a l'aire

Oh, my god!! M'ha eixit una cana!! La meua primera cana. Jo que tinc aquestos cabells tan oscurs, quasi negres... i aquesta vesprada, de sobte, m'he vist un reflex clar. Què era?? una cana?? no, n'han sigut 2. A ti te daban 2?? doncs jo no anava a ser menys.

De què ixen les canes?? de fer-ho sense ganes. Això és de veres. Sempre ho he dit. I sempre ho havia fet amb moltes ganes (estic convençuda que és per això que no en tenia ni una) però tots tenim dies dolents i el meu havia d'arribar en algun moment. Sí, ho vaig fer sense ganes. I ara estic pagant les conseqüències.

Una tragèdia. A més, just aquest cap de setmana em burlava del meu germà que és prou més jove que jo i ja fa anys que en té moltes. Aaaaah, tens caaaaneeeeeees, això és que ho fas sense ganeeeees... i després afegia un "ha-ha" al més pur estil Nelson, el dels Simpsons. I clar, a qui es burla el dimoni li furga. Tinc canes. És un fet. Les tinc i punt. I ho he d'assumir.

Saps què?? realment en tenia ganes. No, no tenia ganes de fer-ho l'altre dia, sinó que tenia ganes de tindre canes. És com quan totes les teues amiguetes de classe ja tenen la regla i tu no, que et sents rara, i quan per fi et baixa... és com que de sobte et sents més integrada. Ja t'has fet gran. Ets una d'elles.  No ho dic per experiència, que a mi la regla em va vindre super prompte, als 11 anys, però sé d'altres a les que sí els va passar així. I ara a mi. Perquè tindre canes et dóna com un punt interessant, no?? hui sóc 2 pèls més interessant ;)

3 comentaris:

maria ha dit...

Al meu poble diuen que si te l'arranques te'n ixen onze... t'ho dic per si vols ser onze pèls més interessant :)

Glòria ha dit...

Fa gairebé un meset que estic amb un noi. Té canes i em feia gràcia dir-li vell (jo amb 23 anys per suposat que no en tinc!!!). El proper dia li explicaré això de que si té canes és que no ho fa amb ganes... Ei, que consti que ja les tenia d'abans!! Ara em fixaré si n'hi surten de noves...

Alyebard ha dit...

Millor que no expliqui aquesta dita vostre aquí a l'Empordà. Jo tinc canes i ho faig amb MOLTES ganes!!