divendres, 26 d’abril del 2013

Slimming i eyeballing: tampons d'alcohol i beure vodka pels ulls

Els joves d'abans érem més innocents. I ara em sent com una iaia per escriure aquesta frase, però així és i cada vegada va tot més ràpid. Ai, ja parle com ma mare...

Això a què ve?? A la nova (i molt perillosa) moda d'emborratxar-se posant-se un tampó mullat amb alcohol. Les dones se'l posen a la vagina. Els homes al cul. Les mucoses fan que l'alcohol s'absorbisca directament a la sang, de manera que amb una dosi menuda pots pillar el colocó del segle.

D'aquesta manera no controles la quantitat. Si vas bevent, arriba un moment en que el teu cos no pot més i potes. Vas notant com et puja el pet i pots parar si creus que vas massa bufat... però amb el tampó no ho saps.

A banda d'això, les mucoses anals/vaginals es poden fer malbé i patir lesions. Poca broma amb aquestes coses que les conseqüències poden ser xungues.

I per si això no fora prou, encara hi ha més... s'està escampant també la pràctica de beure vodka pels ulls. No, no m'ho invente.



No seré qui et diga que no begues alcohol. Jo sóc la primera que em bufe quan toca. Però sí et diré que quan més ràpid t'emborratxes, més coses et perds. La nit és jove, beu al teu ritme i passa-ho bé. Conserva els teus ulls en bon estat. De veres pagaries un ull de la cara per una borratxera?? I una infecció i lesió anal/vaginal?? Jo m'estime massa com per provar aquestes animalades. Continuaré bevent cubates, però com ho he fet tota la vida. Conservem les tradicions...

1 comentari:

DDAA ha dit...

Els joves d'abans érem més innocents

Y también de adultos, porque hace falta ser inocente para tragarse estas patrañas