dijous, 19 de setembre del 2013

Com fer nous amics?? on lligar??

"Conèixer gent per Internet?? s'ha d'estar molt desesperada..." em va dir una dona casada i amb 2 fills, que està amb la seua parella des dels 20 anys. I va continuar... "la veritat és que si jo ara em trobara a soles, no sabria com lligar, com coneixes gent nova??" doncs ahí està el tema, perla, ahí està!!

Arriba un moment en la vida de tot fadrí (fadrí, fadrina, solter, soltera... no pense dir les coses en femení i en masculí cada vegada perquè em pareix redundant i jo sóc molt de generalitzar, així que homes i dones vos donareu per inclosos en el mateix sac) en que veu com els seus amics s'emparellen, tenen fills i fan la seua vida. Els emparellats s'ajunten amb altres emparellats i els que tenen nanos amb altres parelles que també en tenen. És llei de vida. I què li passa al que no té parella?? que es queda a soles. I punt.

Ok, és el teu cas. Estàs a soles. Ara què?? Necessites nous amics. Com fas nous amics quan ja tens més 30 anys?? No és tan fàcil com arrimar-te a algú i dir-li "hola, vols ser el meu amic??" perquè segurament pensarà que estàs com una cabra o que eres 'sucnor' (que et falta un regonet i dos tiradetes de guano, vaja). 


Com fer nous amics?? On lligar??
1) Com deien 'Objetivo Birmania': "Los amigos de mis amigas son mis amigos". Tots tenim alguna amiga amb complexe de Cupido que coneix a no sé qui que també està fadrí i resulta que faríeu una parelleta 'ideal de la muerte'. En totes les quadrilles d'amics sol passar el mateix i, de vegades, tots els matxutxos ("matxus", per als amics) que queden de diferents quadrilles es re-agrupen formant una nova quadrilla de matxus.
2) Cursos. De tots és sabut que la gent s'apunta a fer cursets per a lligar. El mateix passa als congressos, gimnàs, seminaris, jornades varies... Així que aprofita, cultiva cos i ment i 'de paso, picotaso'. Segur que pots conèixer gent interessant i amb les mateixes inquietuds que tu.
3) Adopta un gos. Diuen que funciona això d'eixir a passejar-lo, que es coneix gent i fins i tot es lliga. DIUEN. Encara no conec a ningú que haja conegut a la parella passejant al gos, però sí gent que ha fet bons amics així.
4) Internet. L'opció més còmoda i pràctica. En els últims 15 anys he conegut moltíssima gent per Internet, de totes les edats. I no em referisc només a gent per a lligar (que d'eixa també, of course). L'últim dijous de juny explicaré a fons aquest punt 4, que si em pose ara, aquest escrit quedarà massa llarg.
Només et diré que tinc molts bons amics que he conegut gràcies a la xarxa.
La tecnologia està ahi, pots aprofitar-te d'ella o no, pots donar-li un bon ús o no. Aleshores, què és millor?? conèixer gent per Internet o de la manera tradicional?? No és millor ni pitjor, simplement és una altra opció.

Aquest article va ser publicat a Infonoticiasgandia.com el 30/05/13

2 comentaris:

Josep ha dit...

5) Cinefòrums i grups de lectura. Si vius a una ciutat de més de 100.000 habitants segur que en tens alguns d'interessants. Si vius a Barcelona o València, n'hi ha per escriure una guia.

En els cinefòrums i grups de lectura hom pot parlar sense forçar la conversa, i lluir-se intel·lectualment.

Anònim ha dit...

Jo tots els que he conegut per Internet, anavem amb tara...