divendres, 27 de desembre del 2013

Consultori: la xerrada

Hola Lucre,
T'escric perquè m'he emprenyat amb el meu follamic/nuvi per no saber què som i necessito que m'ajudis. T'explico: Fa un mes que ens coneixem i des del principi hi va haver molta química. Sexualment ens ho passem de conya, però a sobre també em mola la seva personalitat i m'agradaria que fóssim parella però aquest és un tema que encara no havíem tocat i per això el problema. 
Jo no sé si ell vol el mateix que jo, si a ell també li agradaria que fóssim parella o només vol que follem. L'altre dia vaig quedar a sopar amb un ex (no pensava follar amb ell ni res, però ara som amics i de tant en tant quedem), hi ha confiança i ell m'hi va abraçar en el moment que ens vam creuar amb el meu follamic/nuvi d'ara. És clar, imagina't la seva cara. 
Li he explicat que no tinc res amb aquest tio però que podria tindre-ho perquè ell i jo no hem parlat encara si som parella o no. Potser ell està fent pitjor. Què faig? 
Merci.
Hola! A vore, en aquest mes hauràs vist quin tipus de relació teniu. Quedeu només per a follar?? feu coses de novios?? vos expliqueu la vida?? són detalls importants. Si ell t'ha parlat que vol que conegues als seus pares... òbviament no sou follamics, i si només folleu i prou, no sóu novios. Ok, ja sé que de vegades la cosa no està tan clara, aleshores, per aclarar-ho, és precís tindre "la xarrada". Quan?? Com?? El primer que tinga la necessitat de fer-ho ha de ser qui trega el tema. Entenc que tu tenies esta necessitat encara que no li ho havies dit, però mentres no estiguen les coses clares, no és el teu novio. Ara bé, és normal que ell estiga disgustat després del que va vore. Si estàveu més o menys junts, el més lògic és que ell també estiguera il·lussionat amb tu i ara li haja baixat tota l'emoció de colp. Explica-li el que vols, amb sinceritat, i gaudiu del sexe de reconciliació :)
Sort!!