dijous, 22 de maig del 2014

Envia'm una foto de la teua mà

Se suposa que jo havia d'haver nascut un 22 de maig. Eixe era el càlcul que el ginecòleg li va fer a ma mare, però no va tindre en compte que les dones de la meua família tenen embarassos de 44 setmanes (enlloc de 40). Sembla que el dia 19 de juny ja estaven preocupats per si volia quedar-me allà per a sempre i van decidir que era el moment de provocar el part. 

Així que sí, vaig nàixer un 19 de juny però a mi m'agrada començar a cel·lebrar-lo des del 22 de maig. I com que ja saps que el regal sí importa, enguany vull que em regales una foto de la teua mà per a la col·lecció (pots vore l'àlbum ací), però la vull amb mesura. Vull dir, que s'ha de vore el que mesura el pam, per tant t'has de fer la foto amb la mà ben estirada i mesurar des de la punta del dit gros fins a la punta del dit petit. 

Tinc una mà molt gran, ací la deixe d'eixemple, i espere la teua. Si el pam et mesura 24cm o més pots deixar el teu telèfon com a comentari i ja quedarem per a comprovar-ho y lo que surja...  


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs la meva mà només fa 23 centímetres, però el comentari te'l puc deixar, no? o me'l esborraràs...?

Toy folloso ha dit...

Qué sap cap ginecòleg el dia del polvet, per llavors afegir-hi setmanes?.
La meva mà ja te la vaig enviar.
Fa més de vint i quatre centímetres, però no facis cas de la llegenda; la cigala és de mida normal....

Anònim ha dit...

Passava per aquí i he trobat això de la mida del pam. El meu pam en fa 25 cm ;)))