divendres, 1 d’agost del 2014

Hacer de tripas corazón

Últimament la nostra relació ja no era com abans, ja no em produïa sensacions de felicitat, ni nervis d'excitació, sinó angoixa i un poc d'ansietat. La seua actitud front a la vida em cansava molt, m'havia fartat d'anar al seu ritme, un ritme molt diferent al meu... i la bomba va explotar quan no em va respondre un wasap. Sí, per un puto wasap. Que potser a tu tant et fa que et responguen o no, però a mi em pareix una falta de respecte i no vull cap relació amb gent que no em respecta.

I l'he matat. L'he ofegat amb les meues mans, i després de mort li he tret els budells i m'he fet un collage en forma de cor, de record. És allò que els castellans diuen "hacer de tripas corazón".


Jo no volia fer-ho!! Me l'estimava, però no tenia més remei... què anava a fer si no?? dir-li que s'ha acabat?? el deixe?? i després què?? havia d'esborrar-me el seu telèfon, Facebook, Tuiter, Telegram, Line, Instagram, Tumblr, Skype... i segur que em deixaria alguna cosa. Molt més efectiu matar-lo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

qui et culpa? jo no...