dimecres, 13 d’agost del 2014

Incest


Parlar amb un desconegut et dona més llibertat per a ser tu mateix, per poder explicar-li coses que saps que no tindrà cap transcendència en la vostra relació perquè no en teniu cap de relació. No està influenciat ni condicionat per la resta de personatges o situacions que li expliques i al cap i a la fi, tant et fa el que puga pensar de tu. Així que, per què no explicar-li els teus desitjos més foscos?? A qui millor que a un desconegut??

Al llarg dels últims anys m'han arribat molts mails de gent que m'explica les seues històries, algunes persones volen consell, altres només comentar alguna curiositat, intentar provocar amb el morbo o simplement traure-ho fora, dir-li-ho a algú.

La majoria són històries de desamor, persones a les que els han trencat el cor i intenten que els tornen a estimar donant sexe. Molt de sexe. Pots convertir-te en l'esclau sexual d'algú, fer tot el que et demane, complaure'l fins al límit... acceptar vexacions, però això no canvia que eixa persona ja no t'estima. Moltes històries són tristes i vistes des de fora, si qui m'ho envia poguera fer l'exercici d'intentar llegir com si fora altra persona i no ella qui ho ha escrit, se n'adonaria de la realitat. I és que no tot s'arregla amb sexe...

De vegades, però, hi ha alguna història que em sorprèn  Em va escriure un xic de Borriana. Vam intercanviar molts mails. Al principi només em deia que tenia una germana uns anys més jove que ell i que si tenia jo algun germà bo per a ella i així podrien fer una cita doble per conèixer-nos. M'ho vaig agafar a broma, li vaig dir que no voldria al meu germà a prop de la seua i vaig canviar de tema, però al següent mail va tornar a insistir... que per què no... que si el meu germà era un poc cabronet millor que millor... i que no passava res per quedar els quatre i passar-ho bé.

Aleshores ja em vaig mosquejar un poc, volia lligar amb mi?? volia aconseguir un lligue per a la seua germana?? li vaig deixar clar que no tenia cap interès en una cita doble, de fet, ni tan sols estava interessada en quedar amb ell. Per què voldria quedar amb un desconegut que encara no ha despertat el meu interès?? I ahi va ser quan va començar a explicar-me la seua història.

Van llogar una caseta per passar les pasqües. Anaven ell i la novia, la seua germana amb la parella i la germana de la seua novia amb la parella corresponent.  Una nit, amb l'eufòria que donen les drogues i l'alcohol, van decidir jugar a la botella amb el risc que això suposava  tenint en compte que eren tots germans i cunyats. Arribats a aquest punt no sabia ben bé si el que m'estava explicant era real o s'ho estava inventant i he de reconèixer que em produïa una espècie de morbo i fàstic al mateix temps.

El joc va començar de manera innocent: mostrar una cuixa, tocar-li a altre la galta del cul, un bes per ací, una carícia per allà... fins que van anar desinhibint-se a poc a poc i en un dels torns els seus cunyats van fer un 69 en una de les proves del joc. Només uns segons, però el temps suficient per a acabar de posar-se tots a to. Al següent torn li va tocar a ell, amb la seua germana. Ella va mirar a la seua parella en senyal d'aprovament i ell va fer el mateix. S'ho van agafar com a un joc... i ho van fer, davant les mirades atònites dels altres. Només uns segons, sí, però van traspassar la barrera. Havien comés incest. El dia següent van tornar a jugar al mateix. I una vegada trencat el gel el dia anterior... sembla que van anar un poc més enllà.

En tornar de les vacances cadascú va tornar a sa casa, i els germans van continuar el seu joc privat. Ell intentava justificar-se, fent vore que era una cosa normal... i m'ho explicava esperant aprovació.
No sé si la història és real o és un simple fan dels Lannister, però fins i tot per inventar-se una història així s'ha de tindre una ment perversa...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

si jo que no tinc germana ja ho veig raro raro...

miki ha dit...

Vaja historia xunga, no se potser soc massa anticuat, però la historia de fer-ho i repetir-ho amb ta germana ....

Obat Tradisional Jantung Koroner ha dit...

sofar sala kumina laioes kunia