dissabte, 18 d’octubre del 2014

Digues sí a les barbes


Portar barba està de moda. M'encanten els tios amb barba i si per mi fora hi hauria un decret en el que obligaria a tots els homes a portar-la, per llei. De vegades m'ix la Lucre nazi que porte dins i vol que tots facen la seua voluntat... 

Però seria pel bé de tots, que hi ha moltes universitats que han fet estudis sobre com influeixen les barbes. Sí, sí, ni el càncer ni el morrut de les palmeres... les barbes!! Així que pren nota:

La Universitat de Boston diu que gastes 139 dies de la teua vida afaitant-te. Eixe temps el podries dedicar a jugar a raspall, follar, menjar fideuà o aprendre xinès.

La Universitat de South Walles van detectar que els individus amb barba són percebuts como a més atractius, més masculins, més saludables i millors pares. Jo n'estic completament convençuda.

Les últimes tres Series Mundials de Baseball (2010, 2011 i 2012) les van guanyar equips amb llançadors barbuts. Casualitat?? No crec...

La Universitat de Southern Queenland diu que la barba protegeix de les radiacions ultravioleta. 

El Departament de Asma de Nueva York (per a quan un departament d'Asma a Gandia Sr.Torró??) explica de que els pèls facials bloquegen gran quantitat d'al·lèrgens. Però per a això has de tindre una barba abundant no val amb una barbeta de xoto o una perilleta coenta.

El Birmingham Trichology Centre argumenta que una barba de proporcions demencials pot ser bona fins i tot per evitar refredar-se gràcies a l'efecte bufanda. És possible que s'ho hagen inventat...

Els psicòlegs Barnaby Dixson i Paul Vasey van publicar a la revista científica Behavioral Ecology un estudi en el que expliquen que la majoria de la gent relaciona la barba amb senyal de respecte, poder i posició social elevada. També van confirmar que els barbuts són percebuts com a més adults del que són, concretament aparenten una mitjana de 2 anys més dels que tenen.

Els biòlegs evolucionistes William Hamilton  Marlene Zuk van concloure a un estudio publicat a la revista Science que portar barba era un mode de demostrar el bon estat de salut. Perquè, històricament, les barbes han sigut un fantàstic niu de paràsits i infeccions així que portar barba era un símbol de desafiament i demostració de fortalesa del sistema immune del mascle. 

T'he convençut?? m'encantaria que aparegueren barbes per Gandia com si d'una plaga es tractara. Pixavins vos vull barbuts!! I quan dic "barba" no em referisc a "perilla" o "barbeta de xivo" que això vos queda malament a tots. Sí, a TOTS. A tu també. Ningú va ara pel carrer amb xandalls de tàctel, per què tu encara portes perilla?? Ja no vivim en els 90!! PROU.

I recorda: a no ser que sigues extremadament guapo, millor tapar-se la cara amb una barba. 

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Acceptem portar la barba llarga sempre que vosaltres aneu perfectament depilades,a poder ser ahi baix també ;)

Lucrècia de Borja ha dit...

Anònim: no és cap exigència ni requisit, només un consell, així que no cal acceptar condicions.

Anònim ha dit...

La barba fa calor i pica >_<

A part que la meva mare em deshereta si em deixo barba xD

fra miquel ha dit...

Ja m'has fotut, LUCRE. Jo portava barba sencera i em vaig deixar perilla aconsellat per una dona.
I si em torno a deixar la barba sencera i se m'espatllen els plans?
La veritat és que des de que porto perilla no m'ha anat gens malament... ;)
B7s

Toy folloso ha dit...

I guanyes temps, els cinc minuts de l´afaitada....