dijous, 12 de febrer del 2015

Els no polvos

Estic deixant de follar. No és cap propòsit concret, ni una promesa a Sant Antoni.  És simplement un fet. Estic deixant de follar perquè resulta que (per favor un gran OOOH) tinc principis. I per culpa dels putos principis m'he perdut uns quants polvos.

Jo mai m'havia embolicat amb un tio al que no coneguera de res. Sempre el coneixia ja d'abans, encara que fora només d'un dia. I en cas d'haver-lo tret d'Internet, almenys ja havia parlat prou amb ell. Normalment ho tinc planejat. Hi ha tios que estan en la llista de "possibles grans nits" (categoria I) i qualsevol nit de les que ens trobem podria ser una d'eixes... o no, altres en la llista de "no m'importaria" (categoria II) o en la de "amb unes copes de més podria passar" (categoria III) i altres en "no te toco ni con un palo" (categoria IV).

El cas és que una nit d'eixes tontes que eixes de festa sense massa expectatives, vaig acabar super borratxa en una discoteca del Carme menjant-li els morros a un tio que no sé qui és. OMG!! Jo!! Amb un tio que no conec!! Per què??!! Primer amb un més jove que jo... ara amb un que no conec... qué me está pasando?? Esta no soy yo!! No recorde haver parlat amb ell. Només sé que és un guiri de 25 anys. I quan estàvem allà enmig de la pista amb la meua ma dins dels seus pantalons vaig pensar... què collons faig jo aci?? Quina necessitat tinc de estar amb un tio que no sé qui és?? Mentres ell em deia alguna cosa com "Vamos a tu casa..." i jo el mirava qual Arantxa de #GandiaShore en pla... tú estas bueno?? estas bueno, no?? Me'l vaig deixar allà i m'en vaig tornar a casa fent esses, enviant-li wassaps a un dels novios per dir-li que sóc una romàntica, i que li era fidel, que m'havia deixat a l'altre allà...

Uns dies després, em truca un ex-follamic, amb qui continue tenint molt bon rotllo, però ja no tenim sexe, perquè ell te novia i jo ja no folle amb tios que tinguen parella. Doncs resulta que s'ha comprat un cotxe i em va telefonar perquè estava al meu barri... quina casualitat, eh... vam quedar, vaig baixar i vam fer unes voltes per ahi per a que el xiquet fardara un poc de bòlid. Després va vindre a veure el nou pis i ens vam fer un herberet a casa. I ací estàvem, xarrant de tot i de res... amb eixe somriure de poca-vergonya que te... i de quan en quan posant-me la ma a la cuixa. I clar, va haver un moment en que jo ja estava encesa perduda. A mi ell em pareix molt atractiu, però te una novia!! I així no.

Estavem a un punt en que:
opció A) ens piràvem de casa a qualsevol lloc en públic o
opció B) em tirava damunt d'ell i el violava salvatgement al sofà.
Així que vam marxar a que ens pegara una estona el aire i el vaig enviar a sa casa amb la seua novia.

Açò de tindre principis és una putada perquè jo sóc molt del ecologisme sexual, però amb aquestos 2 no-polvos m'he llevat un any de vida. Segur. Esto es insano. Però, eh, que tinc principis. I finals.