dilluns, 5 de maig de 2008

al maig: Masturba't!

El mes de maig ha estat triat com el mes de la masturbació, de l'onanisme, de l'auto-plaer, de fer-te l'amor a tu mateix...

Qui l'ha triat i per què?

Al 1995, Good Vibrations (botiga i centre d'educació sexual) va decidir dedicar un mes sencer a la masturbació com a protesta perquè van despatxar a la directora nacional de salut, Joycelyn Elders, que estava a favor de l'ensenyament de tècniques de masturbació a les escoles nordamericanes per “millorar l'educació dels joves sobre sexualitat”. Després d'aquestes declaracions, Bill Clinton la va expulsar del seu càrrec.

Maig va ser el mes triat, a més de ser el mes primaveral, també per ser el més del renaixement sexual. Ja se sap que la primavera... la sang altera i suposse que ja ho estas experimentant, no?

A partir del 2000, la festa va anar prenent forma amb la creació de Masturbatons, són maratons masturbatòries on els participants intenten aconseguir nous rècords. Aquest 25 de maig, a les 15h comença el "masturba-ton" d'aquest any.

Vols participar al Masturbaton?

Pots participar de diferents formes:

1. Presencial: Anant al Center for Sex & Culture de San Francisco.

2. Online: Connectan-te ací.

3. Facebook: mitjançant aquest grup.

4. Twitter: Pots deixar el teu orgasme a la timeline, inscrivint el teu usuari de twittwe ací. Anima't i deixa el teu twittorgasme!!

I recorda: La masturbació és el sexe més segur.






SI T'AGRADA EL BLOG,
VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

6 comentaris:

José Vicente ha dit...

Estimada Lucrècia.

Per a mi tots els messos son messos de masturbació. Tant em fa com es diguin.

Salutacions.

Lolo y Laura ha dit...

A diferencia de vosotras, tenemos la amiga fiel, qe nunca se queja, siempre está dispuesta, no te pide nada a cambio, en los peores momentos y más necesitados, siempre la tendras sin dudar y es extranjera, ¿sabes quién es?

Lucrècia de Borja i Bairén ha dit...

lolo y laura: la alemaneta. xDD

Busca qui t'ha pegat ha dit...

no sé què em passa però estic prou menys caxondo del que deuria...

astènia primaveral?

VICENT ha dit...

Aiis, quin video més genial... jo m'he posat a cinc-cents per segon en veure'l... Fa ja molts anys, quan vaig descobrir que allò que l'esglèsia catòlica condemnava com a pecat "d'onanisme" no era cert (car Onan el que feia era córrer's a terra) em vaig emportar una sorpresa molt agradable unida a la ràbia....
Jo, que em vaig passar mitja adolescència CONFESANT-ME!!! i ara, ves per on, Onan ni es masturbava, el tros de cabrò. Per això sempre he estat un fidel aprenent de tècniques masturbatòries què, a més, he anat compartint i comparant, amb les amigues i amics que han volgut parlar del tema.
Això sí, tots aquests secrets i virtuts adquirides amb el temps i la paciència (unides al goig extrem) no són per a compartir-les amb catòliques/catòlics membres d'alguna introsecta, com Opus Gay, Kikerio, Comunión o Liberassión, etc. Aquesta gent té prou "menjant-se" al pobre crist emmagatzemat en pots dntre de trists sagraris...
Jo mentre em faré una gran palla com a memorial, mentre altres, avui, comencen el dia resant el rosari....
A la salut de qui vulga.

José Vicente ha dit...

Estimada Lucrècia:

Per als que prefereixen una imatge més que la imaginació, ací tenen una fotografía amb la que podrán exercitar el seu penis i la seua ma: http://www.elpais.com/articulo/gente/calendario/erotico/ruina/elpepugen/20080415elpepuage_4/Tes

Salutacions.

Related Posts with Thumbnails