dimecres, 28 de maig del 2008

Premi "Amigos para siempre"

L'Estripanits m'ha concedit un premi. Ha estat el primer cop per als 2.
Per mi meravellos, Estripanits, t'ho has currat, i per tu? :P



I ara em toca a mi donar el premi a altres persones. Li concedisc el premi Amics per sempre a:

- Adelaida, perquè som amigues des de fa 20 anys (i que en siguen molts més!!)
- Vicent, per totes les coses compartides... i les que vindran...
- Toni de l'Hostal (net), perquè sóc super fan i perquè m'agrães quan dius "ausães"
- Christianito, perquè m'encanta com escriu però ultimament no ho fa gaire, a vore si així s'anima.
- Trena, perquè encara que no parlem molt, ni li deixe comentaris al blog, sempre m'alegre de saber d'ella i li tinc carinyo.

Enhorabona als 5!! Ara vos toca a vosaltres, premiats, concedir el premi a 5 afortunats més.


SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

5 comentaris:

Striper ha dit...

Enhorabona per el premi tu tambe tu curras.

trena ha dit...

Uala... Moltes gràcies. És absolutament recíproc, ja ho saps, oi?

Petons des del nord :)

Anònim ha dit...

Publicaré lo que tenia preparat doncs :-)

Mª José ha dit...

M'agrada el títol del teu blog.
Sí es que no es tan complicat entendre'l!

;)

em quedo llegint´-te una estoneta :)

Adelaida ha dit...

Moltes gràcies!! M'ha fet moltíssima il·lusió!!! A més, és el primer premi que em donen des que vaig guanyar l'Olimpíada de Matemàtiques al cole (imagina't si fa!!), jeje. De debò, quasi m'emocione i tot!! Moltes besaetes i, ja saps:
"Yo, no necesito conversar
porque adivino que ya sabes como soy
tu me has conocido siempre...
Amigos para siempre
Means you´ll always be my friend
Amis per sempre
Means a love that will never end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre..."

(sempre m'ha paregut un poc horterilla la cançoneta, però ara li diu al cas, no? Petons!)