divendres, 24 d’octubre del 2008

Clona't el penis i regala(-me)'l

D'ací no res ens plantem al Nadal. Hem de fer regals a la family i auto-regalar-nos alguna cosa bonica. Així que si ets home i vols fer-li un regal a la teua parella, però no saps si encertaràs... o si t'encanta el piu del teu amant i el trobes perfecte, però ell no t'agrada ni de lluny... (llàstima que hagen d'anar junts), no passa res, ja està ací la solució als teus problemes: el kit Clone a Willy!! Amb aquest kit pots fer una còpia exacta del penis que vulgues. A més, el kit inclou un vibrador!! Un regal perfecte.



1. Mescla el contingut de pols amb aigua
2. Introdueix el penis erecte en el tub de moldeig fins que es solidifique la pasta (60 segons, aprox.). Potser el portador del penis necessite un poc d'ajuda per mantindre l'erecció dins del tub... és normal, ajuda'l.
3. Afegeix la mescla dins del tub on ha quedat la marca del meravellós penis que vols conservar.
4. Afegeix el vibrador.
5. Espera 24 hores i ja tens el teu nou vibrador amb el format del penis que has triat!!

I si tens dubtes, pots mirar el vídeo promocional on explica com fer-ho.
També hi ha una kit per clonar vagines, però és més de mostra que altra cosa.

Per cert, m'encanten els regals, uns quants d'aquestos quedarien estupendament al meu calaix del sexe...


SI T'AGRADA EL BLOG,
VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

15 comentaris:

òscar ha dit...

altra cop plàsctica i pretecnologia a aquestes alçades? amb la traça que tenia, segur que m'acabava sortint un motllo del tot irreal!

Anònim ha dit...

nena, si te'n sobra cap dels que t'envien ( ho dic per si algun et ve gran o algo així.. :P) a mi també m'agraden els regals.. i sempre s'ha dit que els regals son per utilitzar-los...

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

No vols prendre un café amb mí i vols que et faça un clon del meu penis??

Comence a sentir-me home-objecte...

Salutacions.

Striper ha dit...

Ah i si despres no t'agrada el meu clon i el llences .Snif.

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

Ja sé que amar és donar sense esperar res a canvi, però... si almenys tinguera una foto i una adreça...

...perquè una vegada fet el clon, qué faig amb ell? si no ens podem vore i no sé segur on vius... pfff no és per posar excuses però.. està difícil, a més, m'agradaria que un dia (no dic quan, perquè no depén de mí) poguerem parlar cara a cara perquè jo no vull fer un clon per a qualsevol persona eh? que jo no deixe el meu pardalet a qualsevol!!

Salutacions.

Hèctor ha dit...

Digues que sí, Lucre, capacitat de síntesi, haha!!

I és que és una mica com l'acudit... si no vols més que una salsitxeta t'has de quedar el porc senceret?

Però d'una altra banda.. t'ho diré com diu Mario Benedetti:

"Lo grave no es el pecado original sino las fotocopias"

Un beset, bitxo!!!

P.D. Gràcies per l'escrit ;) divertiiit

Lucrècia de Borja ha dit...

òscar: si no ho proves no ho sabràs...

laura: et passaré el catàleg i tries :P

josé vicente: prendre café?? no, sols vull el penis. Els el que teniu els homes... que si un café, que si ara parlem, que si abraçam... pffff
Qui parla d'amor?? És sexe!!

striper: de segur que m'agradaria :P

hèctor: és una mica com l'acudit, no. És exactament aixó!! Però vas a fer-te el motllo o no??

Hèctor ha dit...

intentava imaginar la situació...

jo amb el motlle posat, assecat, sense poder traure el piu i a urgències...

envoltat d'infermeres pixant-se i a metges decidint qui resol el problema..

i jo, roig com la tomaca, explicant... "no, és que una amiga en volia una còpia"....

ai... Lucre, millor fes-me tu de motlle... de perduts al riu...

Comtessa d´Angeville ha dit...

oooooo vull això!! vull comprar-li això al meu ex!!

He vist la teva fixació per les mans, ai, jo acabe de vindre de fer-me la manicura i el meu post d´avui parla d`això, de les mans que m'agraden... A vore si t'envie foto de les meues.

Corpi ha dit...

Amb aquest invent, Natxo vidal es podria fer d'or.

Lucrècia de Borja ha dit...

Hèctor: sí, seria una anècdota graciosa...

Comtessa d´Angeville: clar que sí!! és un bon regal!! Espere les teues mans.

corpi: Ja existeix. Li'l va fer Anastasia Mayo en Cronicas Marcianas i el consolador es ven als sexshops. Jo el vaig tindre a les mans i t'assegure que no me'l compraria. Si vols baixar-te el video on li fan el motllo ho pots fer des d'ací.

El veí de dalt ha dit...

Ara sí que podem dir que hem trancat el motllo!

Anònim ha dit...

Substituits per un tros de plastic...
On arribarem...
Pero mai vos convidara a copes ni vos abraçarà fort.
Dones autosuficients... quina por!
Mira per a on, crec que estic fent-me misogin!

Besitos.

J.M. ha dit...

Ummm...

Anònim ha dit...

mira que hi han coses per clonar, però aquesta ....