divendres, 5 de juny del 2009

Besa'm

M'encanta besar i que em besen. Les besades humides, seques, de rentadora, de fregament... mmm m'excita moltíssim besar.
Les besades, com moltes de les nostres tradicions i comportaments tenen el seu origen a la natura. Al 90% de les cultures la gent es besa, el 10% restant ho consideren repugnant, però fins i tot a aquestes últimes, per demostrar l'afecte, s'acaricien i es llepen. I no soles ho fem les personetes, també els animals!! Les foques ajunten el nas i llavis, els pardals es colpegen el bec, les girafes s'enrosquen els colls i els elefants posen la trompa a la boca de la seua parella. Sí, ja sé que la teua parella també et posa la trompa a la boca, però ara em referia a una altra trompa...

Que tenen les besades?? per què les fem?? Una gran part del cervell es dedica a recopilar informació de la boca i llengua, així que en un sol beset podem esbrinar si una persona és sincera, apassionada o està interessada en nosaltres. I no sols rebem informació amb el bes, també n'he donem!! Obviament, aquesta informació la donem-rebem de manera inconscient, igual que ens passa amb el sexe oral.

L'alè i la saliva de les dones canvia quan augmenten els nivells d'estrogen, enviant missatges inconscients de la seua fertilitat. La saliva dels homes conté testosterona, que és una substancia molt poderosa que pot disparar el desig de la dona. I si a més em posa la seua olor... vine i folla'm, per favor!!


6 comentaris:

Anònim ha dit...

bufff, ja vinc ja vinc!

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

De vegades els missatges insconscients són els més poderosos...

Salutacions.

Garbí24 ha dit...

Sense paraules ........quina rao que tens

Molon labe ha dit...

Moltes vegades he oblidat el primer polvo amb algú, però mai he oblidat el primer petó... suposo que un petó sempre ha portat a més i un gaudeix d'alló que ha costat un esforç ;)

Bluemey ha dit...

una imatge val més que mil paraules

un petó deu de valer més que mil imatges.

^_^ :*

Núr ha dit...

aix, els petons!!! Jo sóc petonera de mena!! M'encanten! No sé que faria si no en pogués donar! Això sí, cal trobar una bona parella petonera, perquè no tothom té el mateix ritme! Un petó és una mica com ballar: o ens movem a l'hora, o algú sortirà amb els peus ben adolorits! :S