dijous, 27 d’agost del 2009

Què els passa als homes??

La majoria de mails que m'arriben són consultes sentimentals de dones que no entenen els homes. Solen ser del tipus "vam passar una nit molt agradable, em va dir que jo havia estat molt especial i no he tornat a saber res més d'ell" o "hi ha dies en els que està molt tendre amb mi i d'altres en que sembla que jo moleste", i la majoria acaben amb un "què li passa a aquest home??". No li passa res, simplement no està per tu.

I precisament amb aquest argument, el 4 de setembre s'estrena (als millors cinemes) la pel·lícula "¿Que les pasa a los hombres?".


L'he vista aquesta vesprada i, a pesar de que m'hagués agradat un final diferent, la recomane a totes aquelles dones que idealitzen a tots els homes amb els que es troben i veuen "senyals" on no hi ha absolutament res.

El tràiler de la pel·lícula està bé, però em pareix més graciós aquest vídeo de promoció on t'explica 10 clixés de pel·lícula romàntica que no apareixen en aquesta. I realment no apareixen. Paraula.

14 comentaris:

Striper ha dit...

Por senzillament por.

Anònim ha dit...

Hi havia un gag a un "cámara café" que es deia "miradas" o quelcom similar on "ella" deia que el conductor del bus que li portava a la feina li tirava unes mirades...!!

Després d'uns minuts de "m'estima... ...avui la mirada ha estat més sensual..." i coses per l'estil, s'acaba descobrint que el conductor era guenyo i d'aquí les "mirades" suposades.

podi-.

Garbí24 ha dit...

Estic amb l'estriper......por a ser eternament lligats

Eva ha dit...

Jo penso que quan fan això és perque no estan enamorats i tenen por de dir-ho a la cara(perque els encanta pensar que són bons tios).

Es una manera de dir estàs bé per a un rotllo però "estic esperant una dona que estigui més bona que tu".

Llavors et fan tenir falses esperances quan ells ja estan buscant el pròxim rollet.

Per a fer això no fa falta que el tio sigui una meravella, els cutres també ho fan. Suposo que van sobrats de ties tots.

Tot el que he dit està basat en l'experiència no és cap conjetura.

De totes formes no cal desmoralitzar-se, tots tenim la nostra meitat pululant pel món.
Només és qüestió de temps trobar-te amb ella.

Bloc d'Art- Avantguardes- ha dit...

Crec que aquesta pel·lícula M'AGRADARÀ SENS DUBTE!!!!
Ara bé poso en dubte de manera sincera que sigui factible que tinguem una meitat concreta...potser moltes en deferents moments vitals... però alló que es deia d'un amor que duri.... senzillament és em qüesitiono seriosament si crec en l'amor....es pot creure una cosa que no es pot veure ni tocar??? complicat molt complicat... Gràcies per la recomanació.
felicitats pel blog!

anmonbar ha dit...

Ho sento, però jo tampoc entenc a la majoria de les dones!
Sobretot, les tenions que he notat entre elles... no sé, també potser la poca experiència que tinc amb elles...

anmonbar ha dit...

Ho sento, però jo tampoc entenc a la majoria de les dones!
Sobretot, les tenions que he notat entre elles... no sé, també potser la poca experiència que tinc amb elles...

anmonbar ha dit...

tensions, volia dir tensions!

Benet Pons ha dit...

Hola Lucrècia, ahir em vaig trobar al Joan Camp i em va dir que tenies un Blog.. doncs he curiosejat una miqueta i aquí estic!!!....

doncs comentaré el tema.

Crec que a vegades els homes simplement volem un "polvo" i ens aradaria que les dones també vulguessin, de tant en tant, un simple "polvo". Estic segur que els homes no aniriem amb tantes floritures, i potser seriem més clars a l'hora de dir el que volem

Ícar ha dit...

Als tios ens deu passar de tot, vull dir que deu haver més duna explicació per a cada fet,(cuasi tantes com homes ;) ). per exemple a fet de "vam passar una nit molt agradable, em va dir que jo havia estat molt especial i no he tornat a saber res més d'ell", pot passar que:
A) No va ser tan "especial", però no vol ferir a la noia. Encara recorda quan li van dir que era normalet al llit, i va estar dos mesos sense trempar, o simplement li agrada quedar bé, sempre podrà repetir.
B) Si va ser "especial", però no tan per repetir. Pot ser té novia, dona, no es vol comprometre, és tasta olletes, en cara està penjat de l'ex, etc....
C) Si va ser "especial", massa, li agrades massa i té por, no vol una dona que li genere tanta passió, no se sent còmode dominat pel amor que li genera.

Núr ha dit...

Això del final ja t'ho comentaré quan l'hagi anada a veure, perquè el vídeo dels deu clixés m'ha fet molta gràcia! En vaig veure el tràiler a TV i em va cridar l'atenció, tot i que temia que fos una altra ruqueria americana. Segurament ho és, però m'has animat a veure-la! Ara només cal que el convenci a ell d'anar-la a veure... o almenys que la baixi!!! ;P

tirant ha dit...

... aquí ningú parla de la teoria del mico, un mico no solta una rama fins que no en té una altra d'agarrada, les dones igual, no solteu un tio, fins que no en teniu un altre d'agarrat o gairebé segur.

a les dones aquestes els passa que ja sabem el que voleu, i no volem ser cap rama, de pas cap a una altra.

els tios sí, volem anar en moltes si és possible, però que les ties sempre ho teniu controlat, i sempre busqueu una rama més gran a ser possible.

Lucrècia de Borja ha dit...

Striper: La pel·li diu que si un tio passa de tu és perquè no li interesses.

podi: tendim a fer-nos il·lusions i vore coses on no hi ha res...

garbi: el curiós del cas és que aquestos mateixos tios que no volen res amb una perquè tenen por, 1 mes després estan super-mega compromessos amb una altra. I què ha passat amb la por?? s'ha evaporat??

Eva: Sí, estic d'acord. És una excusa més.

Arina: està graciosa.

anmonbar: és rivalitat.

Benet: homeeeee... beningut al meu blog!! Nosaltres volem exacatement el mateix: de vegades només un polvo i en comptades ocassions... alguna cosa més.

ícar: sempre hi ha de tot...

Núr: No és una pel·lícula boníssima, però voràs com hi ha moltes coses a les que et sents identificada. I això sempre fa gràcia.

Front Català: Conec ties que fan això, però són minoria diria jo. La majoria de les meues amigues solteres ho són des de fa bastant. I també hi ha tios que no deixen una sense tindre una altra...

Anònim ha dit...

Mira, lucrècia: Fins i tot el títol de la película (en castellà) està manipulat fins a un extrem vergonyós:

Títol original: He's just not that into you (A ell no li agrades tant com tot això)

Títol espanyol: Qué les pasa a los hombres?

En fi. per mi sobren consideracions.

El títol original és una afirmació dolorosa que pel que es veu no vendria a la taquilla espanyola perque... refusar una dona i quedar-se tan ample? au, vinga, que no és de ciència-ficció.

El títol traduït és una pregunta que possiblement quedaria resposta pel títol original, però d'aquesta manera s'envia el leit-motif del títol a prendre pel cul, despullant-lo del seu sentit original i passant-li la pilota al gènere masculí. Val més no entendre què li passa a un home que te refusa que no pas acceptar que t'han refusat.

Anem bé.

El cas és que una peli que serveixi, inclús des del seu títol (inclús canviant-li el sentit de manera tant vil) per ridiculitzar els homes és la peli cosmo de l'any (sexo en nueva york en té la culpa!).
Si ara algú fés una peli de dones infidels, capritxoses, aprofitades, males perdedores, rancunioses (tot tòpics, us sona?)... tot vist des del punt de vista d'un home ja l'hauriem cagat. es vetaria, et retirarien el "carnet de dirigir" i a sobre hauries de demanar perdó al col·lectiu.

Que què ens passa als homes? Que alguns n'estem fins la pera de que ens posin al mateix sac perque el meu pare feia el mateix amb les dones (excepte amb sa mare que li rentava els calçotets, no fotem).

Salut!