divendres, 1 de gener del 2010

Carta als Mags d'Orient

Molt estimats i desitjats Mags d'Orient:

Aquest any he sigut molt bona xica. He tingut bona relació amb els pares, familiars, amics, amants, follamics i demés. He cumplit rigorosament amb el blog, fent de bona samaritana ajudant a que ens puguem entendre un poc millor els homes i les dones, que sí, potser som un poc complicades... però no tant com alguns es pensen.

I com que ja es nota que no tinc àvia, no li puc demanar a ella els regals, així que ací estic escrivint la carta per a vosaltres. Sí, com a segon plat.

I el meu llistat de regals (l'ordre no implica importància) és:

  • Un nou amant. No em val qualsevol. El vull alt (més d'1.80), mans grans, esquena ampla, amb un sistema immunològic molt diferent al meu, simpàtic, graciós, molt inteligent, segur de sí mateix, amb les idees clares, amb un penis normal (ni massa gran, ni micropenis), que sàpiga fer-me gaudir, que se li done bé la cuina, sense parella, que visca a menys de 100km de mi i que li agrade el formatge.
  • un tele-transportador portàtil color rosa fucsia
  • una nova web en condicions amb botiga eròtica inclosa
  • la pel·lícula Knockin' on heaven's door , que continue sense trobar-la enlloc
  • unes Perry, violet castoro, de Pedro García.
  • un paraigües plegable de Agatha Ruiz de la Prada
  • una làmpada rosa vintage
Moltes gràcies de bestreta!!

ciber-besets embolicats i amb llaç,

Lucrècia de Borja i Bairén


PD: Si no ets un mag d'Orient però vols fer-me un d'aquestos regals (o altres que no hi siguen al llisat), tens el meu permís per actuar amb total llibertat i fer-me tants regals com vulgues. Encara que no m'agradaren... sé fingir.


pista blocaire invisible: el títol del seu blog està format per 2 paraules: article i substantiu.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que sóc el primer en deixar-te un comentari al teu blog. Ho sento, no estic a l`alçada de les teues espectatives. Però, és grat, de quan en quan parlar de penis amb tú. Espere que no sigues d`aquestes que van amb la cinta mètrica al damunt per mesurar les mesures de l`organ masculí.
GRÀCIES D`AVANTMÀ!

Anònim ha dit...

volia dir el primer del 2010!

rosseta ha dit...

Bon any nou maca. Espero que els reis t'escoltin i et portin alguna d'aquestes coses. Sobretot, si et porta el tele-transportador portàtil avisa'm, que jo també en vull un, i que pràctic seria mare meva jajajajaja. Veig que tens les idees clares sobre el nou amant, tu i jo ens assemblem bastant, jo vull tot això menys lo que sigui alt i les mans grans, a mi això m'és igual jejejeje. Què el mercat està molt mal, uf. Petons i ja ens ocntaràs com s'han portat al final els reis mags ;)

Déjà vie ha dit...

deu ni do i jo q soc d les q encara desitja pau i amor per a tots. XD mmm aksta pista...nuse nuse

Anònim ha dit...

Sóc una nova fan....promte sabràs qui sóc...adivina DIVINA...
Una pisteta: el meu dessig per al 2010 és un Jesucrist Superstar amb barbeta i un pit bén pelut...que estiga al meu servici dia i nit..
Alá, ja ho has endevinat, segur. qué lista eres!!!!!
T'estimo, tontita

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Jo secundo lo del nou amant i em demano un per a mi (si no li agrada el formatge m'és igual)
Respecte a la pel·lícula al carrer Enric Granados de Barcelona hi ha un videoclub que pots demanar el que vulguis que ho aconsegueixen.

german ha dit...

mmm, no sé, no sé... potser demanes massa coses... -això de la làmpara rosa no acabe de vore-ho... :)

Anònim ha dit...

estic dispers... sóc el teu blogaire invisible però estic excessivament dispersa...

Morgana Bantam ha dit...

jo només en el primer punt ja em donava per satisfeta....i no fa falta que complixca totes les característiques, mira si sóc poc exigent! :)