dimarts, 9 de febrer del 2010

Any del Tigre

L'any xinés ordinari consta de 12 llunacions (dotze mesos llunars, per als de l'ESO) i cada cert temps (cada tres anys, aprox.) s'intercala un any embolismal (un any amb 13 mesos llunars). Cada mes s'inicia amb lluna nova i l'Any nou xinès està determinat per la segona Lluna Nova després del solstici d'hivern, és a dir, el proper divendres 13 de febrer, quan comença l'any del Tigre.

Aquest any es marcarà per les aventures, els riscos, els grans aconteixements... i tot es portarà al límit. Canvis a nivell mundial amb noves idees, atrevides i originals.

El meu horòscop xinés és el mono, així que m'he posat a llegir què em té reservat el futur per aquest any del Tigre. A la secció de Salut em diu que necessite desintoxicar-me. Vaja, a partir d'ahi ja em crec tot el que em diguen. Té molta raó. Necessite una desintoxicació!!
De treball em diu que he d'estar alerta i que faré molts viatges per feina. Tant de bo...
I ja, per acabar, el que fa més por de tot: Amor, on diu que buscaré companyia i que no serà una cosa passatgera...

Que què?? sí, necessite una desintoxicació, i al treball potser he d'estar més alerta, però 3 de 3... ja seria encertar massa, ahi no em pillaran!! I tu?? vols saber què t'espera aquest any del Tigre?? Doncs mira: Rata, Búfala, Tigre, Gat, Drac, Serp, Cavall, Cabra, Mono, Gall, Gos i Porc.

El meu propòsit d'any nou xinés: desintoxicar-me, però primer me'n vaig de festa, a celebrar l'any nou a un restaurant xinés!!

Bon any del Tigre!!

2 comentaris:

jordi kukat ha dit...

xè, no sabia jo que era un "tigre de foc"...
bon any del tigre!!!

Anònim ha dit...

Doncs jo sóc de l`any del Drac!!!