dimarts, 26 d’abril del 2011

i no sé el que m'ha dit...

Dijous actuen Els amics de les arts ací a València, al Palau de la música. Jo ja tinc la meua entrada, i tu?? ;)

Només volia deixar-te aquesta versió de Quelqu'un m'a dit de Carla Bruni que van fer els amics, que em sembla molt genial. I no sé el que m'ha dit... (però semblava important).



Vés que aquest dematí m'he aixecat fent un bot
m'ha arribat un missatge i deia:
sobretot carinyo hem de parlar,
hi ha quelcom important.

Hem quedat en un bar,
ha entrat titubejant,
parlava d'un tal Pau
que havia esdevingut un amic de veritat,
un company pistonut, ha deixat anar un sospir,
m'ha mirat fixament, ha parlat una estona i ha marxat corrents.

I no sé el que m'ha dit, però semblava important...
I no sé el que m'ha dit, quin gran interrogant.

Més tard un vell amic m'ha trucat fet un nyap,
des d'un àtic del centre m'ha vist caminant,
m'ha dit: bon amic meu m'has de fer un gran favor
jo demà no hi seré.. i ha saltat pel balcó.

I no sé el que m'ha dit però semblava important,
i no sé el que m'ha dit, ha volat un instant.
I no sé el que m'ha dit però semblava important,
i no sé el que m'ha dit, quin gran interrogant.