dijous, 22 de maig del 2008

Relacions per internet

Hui en dia es pot fer de tot per internet, sense haver d'eixir de casa: la compra del super, demanar una pizza, comprar viatges, roba, fer moviments al compte del banc o caixa, coneixer gent, fer amics, amants...

Acabe d'encetar una enquesta (al marge dret) sobre les relacions a internet. Al proper post escriuré sobre aquest tema, però primer m'interesa saber si t'ha passat alguna vegada coneixer a algú per internet i enamorar-te o il·lusionar-te molt.

Hi ha diferents llocs a la xarxa on coneixer gent des de diferents xats com l'irc hispano (canal #sexe), el xat amb cam de La Cuca al Cau, el XatCat... i portals de "xarxes socials" com badoo, hi5, ... i altres moltes págines de contactes: aquesta o aquesta altra (per al territori dels Països Catalans), sexyono, Meetic, Match, Parship...

Ets usuari/a d'algun d'aquests webs??
Quina és la teua experiència??



SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

7 comentaris:

Striper ha dit...

Pot ser una manera de coneixer,pero no de relacionarse esclusivament. Fa poc vaig penjar un post sobre el tema.

Unknown ha dit...

Veras Lucre, a Lolo le gusta más ligar en los super, cuando vivía fuera de spain tb las lavanderías y sobre todo a la luz del día, así me ligo...en plena luz diurna, ahora bien este medio es otro cualquiera para ligar.
un besito

Busca qui t'ha pegat ha dit...

com a bon marica he fet ús (i en faig) d'interné per trobar nóvio, polvos, amants i pervertits... i n'he parlat 'abbastanza'.

he conegut gent meravellosa i gent que mereixia que li tallaren els dits perquè no poguera escriure mai més fent ús d'un teclat.

de toda hay, clar.

Busca qui t'ha pegat ha dit...

per cert, estimada, he vist la web dels pius...

jo sóc més xtube.com perquè hi ha més varietat...

l'enllaç no es pot veure perquè l'adreça era massa llarga... a la pròxima!

Anònim ha dit...

He estat usuari de Meetic, i quan vaig posar-me les piles i vaig pendrem-ho en serio vaig tenir una època molt canalla, vaig tenir forces relacions sexuals en un curt espai de temps, cites setmanals...i ara surto amb una noia que vaig coneixer a través de meetic.

Lula ha dit...

donx no

pero no em tanco a cap possibilitat

és només una altra opció
no hi dono tanta importància

Anònim ha dit...

Dons jo vaig conèixer la meva parella al GentComTu d'això, aquest Febrer farà un any :D

Internet és un mitjà tan vàl·lid com qualsevol altre, té de positiu que acosta gent de diferents ciutats, permet conèixer gent fóra del teu entorn habitual... si durant anys al teu voltant sempre has trobat el mateix i no t'ha interessat, potser hauries de provar a canviar d'aires. ;D

Hi ha qui pensa que l'anonimat afavoreix l'engany i la mentida, pot ser, però jo crec que al mateix temps també afavoreix que aquelles persones que som tímides ens mostrem d'una manera més sincera i verdadera.

Tan a internet com a món real, hi ha gent que val la pena conèixer i gent que cal deixar enrera. D'una manera o una altre, us desitjo que trobeu el que busqueu!