dissabte, 27 de setembre del 2008

Anem de compres

Vaig explicar ja que sóc una psicòpata consumista. I com que m'encanta comprar, estic subscrita també a molts blogs i webs de compres online o que t'expliquen novetats i coses curioses per a consumistes com jo. I d'entre tots els articles que em persegueixen perquè els compre hi ha alguns que em criden més l'atenció que altres.

Pots trobar tota mena d'articles innecessaris que tant prompte com els descobrisques sentiràs l'imperiosa necessitat de comprar-los!! (o això sols em passa a mi??)

M'he trobat amb un porta-retratos de merda, per posar la foto del teu millor enemic, d'algun ex (o ecs, com diria el busca qui t'ha pegat) amb qui no vas acabar massa bé o simplement penjar les factures.

Si ets dels bromistes-catxondos pots comprar-te un tanga amb contador de visites, una canyeta xucladora per beure d'un pit o un penis al més pur estil comiat de solter/a coent, glaçoneres en forma de pius...

Per a les més glamouroses hi ha una funda per al tacó de les sabates, que sempre acaben clavant-se on no toca. No se t'ha quedat mai el tacó enganxat a algun lloc miserable?? No sents que la teua vida seria més fàcil amb aquesta funda?? Si, jo també ho crec... I molt recomanables qualsevol dels complements que fa Belula o els de Corazones de colores. M'encanten tots!! Si vols fer-me un regal... recorda aquests blogs :) També podem comprar una bossa Chanel per a la canya de pescar, lents de contacte amb cristals de Swarovski per a tindre una mirada brillant o bossa amb forma de pistola.

I no vaig a discriminar a aquelles que es creuen amb glamour, però no el tenen, per a elles hi ha el corsé de Hello Kitty i pigues hindús tunejades. Tria.

Tampoc discriminarem als frikis, que tenen dret a consumir com els que més, i a ells els propose decorar la seua habitació amb llençols, coixins... de StarWars, medalles per als més enganxats a les consoles, un kit de maquillatge per a semblar-li al Joker o una col·lecció de Darth Vader que consta de rellotge de paret, globus aerostàtic, tassa i telèfon (sí, el frikisme pot arribar molt lluny).

Si estàs decorant ta casa pots trobar mobles sexis amb formes sexuals, lámpares amb formes de cos de dona, tele-adhesius de vinil per decorar les parets (aquests m'encanten!!), paper pintat i decorat amb esperma, vestit amb mida de pits configurable, flors fetes amb preservatius, el sofà de l'amor per fer més còmodes algunes postures sexuals...

I si t'estimes més joguines sexuals, el camp és immens!! Segur que trobes coses interessants per al teu calaix del sexe:
  • Una màquina masturbadora per a homes. Que tens ganes de que et masturben, però no tens a ningú que t'ho puga fer?? no passa res, la maquineta t'ho fa!!
  • un líquid contractor de la vagina per a sentir-te verge de nou. Trobes a faltar la sensació de dolor quan et penetren?? ves per on que jo aquest article no el trobe a faltar al meu calaix del sexe, però el pose ací perquè mai se sap... sempre hi ha gent per a tot...
  • una llengua vibradora que es posa al dit dels amants mandrosos o al teu mateix
  • un dispensador de condoms amb botó del pànic!! Impressionant.
  • catifa per fer treballets engenollats
  • kit per ballar a una barra vertical com si fores una strip-girl
  • roba interior per a 2 (en 1)
  • Màquina de plaer per fer les mil i una postures sexuals
  • Cadira sexual per a mandrosos
  • Semenex, un batut de concentrat de fruites per donar-li al teu semen el sabor que vulgues. S'ha acabat l'excusa de es que no m'agrada el sabor... ara pots triar!!
No t'agafen ganes de comprar-te-ho tot?? Si, veritat?? Gràcies, ja em sent millor...

Il·lustració: Arthur de Pins

SI T'AGRADA EL BLOG,
VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

Cuasi tots els productes que ens ensenyes tenen relació amb el sex. Crec que tens un glamour molt "sexy".

Salutacions.

Striper ha dit...

Que et masturbi una maquina es molt fret , en ausencia de una ma amiga prefereixo la propia.

santi ha dit...

Lucre, m´has decebut :D T´has deixat el puchi-puchi, el simulador de explotar bambolletes de plàstic www.puchipuchi.es

Ara ja no cal fartar-se de xocolata.Obris el calaix, traus el puchipuchi i a xafar bambolles!

Per cert, opine igual que stripper, la pròpia millor que una de plàsic.

Au!

Roi ha dit...

D'això jo en dic donar bones idees per Nadal!

Anònim ha dit...

falta el troy Mc Clure presentant-ho tot al mas estilo programa de.. no puedo creer que lo hayan inventado!

el que apren una llegint el teu blog oiga...

besets ;)

Anònim ha dit...

diuemenge a la tarda, sol a casa i el teu bloc. Sens dubte, falta la bona companyia

Lucrècia de Borja ha dit...

josé vicente: hi ha una poc de tot, fins i tot tu hi trobaries alguna cosa que comprar...

striper: pot ser gelat, però és una manera diferent de fer-ho, una altra sensació.

santi: mai he sigut fan de les bambolletes. A més, si ja tens l'adreça... no cal que te la done jo :P

roi: clar que si! que vas a regalar-me a mi??

anònima: gràcies

l'encobert: sempre pots trobar alguna cosa per ací ;)

El veí de dalt ha dit...

Brutal!
Deixa'm que t'agafi alguna idea pel meu Museu del Disseny Friki!

Anònim ha dit...

Ostres quina llista d'objectes per regal. El que més m'ha impressionat la funda pels tacons, jo també odio que s'enganxin a més així també es fa malbé la sabata i el ridícul que pots arribar a fer... Però no vols dir que seguiran enganxant-se igual¿¿ En serio molt innovadors i originals tots els objectes que has posat, ostres un tanga amb contador de visites, boníssim.

Fran Rueda ha dit...

És molt bó el teu blog. He vingut a partir del "busca qui t'ha pegat" i la veritat és que em vull quedar. Et posaré a la meva llista de favorits i continuaré venint.

Gracies per fer-nos passar una bona estona.

Entrellat

SexToyRick ha dit...

Great Site !! very Sexy :) Hott Stuff !!