dimecres, 4 de març del 2009

Vaig a deixar de follar

La meua amiga R. diu que està hasta las tetas de poetas de bragueta y revolcón, com canten els Marea a la seua cançó Corazón de mimbre. Hi ha qui té el cor de marbre, que es doblega abans que trencar-se, com diuen ells, però això és un altre tema que ja tractaré més endavant. El cas és que R. diu que s'ha fartat de follamics i que a partir d'ara esperarà que li arribe l'amor...

A mi em va passar una cosa semblant fa temps i vaig decidir el mateix, que ja estava bé de rotllos, que prou d'amants, que no follaria fins que no trobara l'amor... i coses d'aquestes que supose que pensem tots en un moment donat.

Fa poc, em van passar una pàgina on pots vore 3 sèries on line, per capítols. Cada sèrie té un protagonista diferent: Pablo (un tio al que als 14 anys van violar 2 ties bones i mai més ho ha tornat a fer), Cris (una tia que vol deixar de ser verge) i el tercer protagonista: Marcos, amb el que em vaig sentir profundament identificada en la etapa aquesta de la meua vida en la que em sentia com ara la meua amiga R: volia deixar de follar!! I saps què em va passar?? doncs que la tonteria em va durar 2 tele diaris... com a aquest...

Bé, millor et deixe el 1er vídeo amb l'explicació i ho veus tu mateixa:





SI T'AGRADA EL BLOG,
VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajaja!
Puc entendre els bon propòsits de deixar de fumar, posarse a dieta, fer més esport, però....¿Deixar de follar??????
no hi ha cert punt de "masoquisme" en este pròpòsit, no creus???
a més a més, que vos fa pensar que el fet de deixar de tindre relacions esporàdiques vos a va a fer més feliços o vos prepararà millor per a quan aparega (si es que apareix) el amor definitiu????
Jo crec que aquesta abstinència pot ser molt perjudicial, crear ansietat i fins i tot precipitació excesiva en el cas de trobar a la persona adecuada.
I estic convençut de que l´amor ni es busca ni s´espera, simplement sorgeix.
I mentre no acaba d´arribar, doncs gaudiu de la vostra vida i de la vostra joventut....que polvo que va polvo que no torna.....

Anònim ha dit...

Es folla més quan tens amics que al cap d'un temps de tenir parella (i a sobre normalment no et deixen estar amb ningú mes).

Comtessa d´Angeville ha dit...

Jo me dic a mi mateixa això tots tots els dies però...

rosseta ha dit...

Que radical el tio. Pots anar escollint i ser més exigent a la hora de triar amb qui folles. Però d'aquí a abstenir-se del sexe, ufff. Un monument pel que sigui capaç de no tenir-ne, per decisió pròpia, durant molt de temps. (Que lo altre és no tenir-ne perquè no es presenta l'oportunitat...)

13 sonrisas ha dit...

porto dsd... bfff no sé massa temps sense f... i la veritat és que és una gran putada. Quan ho tens et cansa y quan en falta...



..mejor ni hablo
(;

Garbí24 ha dit...

No pots dir a partir d'ara no fare o si fare , penso que si et be de gust , no cal reprimirse , de que et servirà?. La vida son dos dies , i no et soluciona res deixar de fer algo que ens encanta , o no? . A més es una de les ultimes coses de plaer que es gratis i estem en crisis .

Hèctor ha dit...

la casa real no me permite dar ese dato xD hahahaha m'encanta

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

Doncs a mi em pareix natural que una persona decidisca posar un periode d'abstinència a la seua vida.

No li veig res d'extrany ni em pareix en absolut un propòsit difícil d'aconseguir. A més, pot ser fins i tot positiu, perquè pot ajudar a una persona en un moment donat a posar en ordre el seu cap i les seues relacions amb altres/as.

Emperò pareix que als teus lectors els sembla una tasca difícil... jejeje!!! Creus que el sexe es un vici? com el de fumar però en versió saludable? d'eixos que una vegada comences ja no pots deixar de practicar-ho?

Ciber-bessets.

as de cors ha dit...

Doncs aquí en tens una que compleix condemna d'abstinència per obligació. Sembla que tothom s'ha posat d'acord per no deixar-se follar. Què li farem...

Hèctor ha dit...

No et preocupes as de cors, que sempre podràs ser pecador com ho sóc jo. De pensament i omissió. El d'obra està més complicat, amb això de què el sector del totxo no xuta...

Busca qui t'ha pegat ha dit...

doncs jo em follaria al marcos... ;)

Busca qui t'ha pegat ha dit...

i al de la mudança, clar XD

Puji ha dit...

He vist uns quants capítols i ja estic enganxat! Quin regalasso, Lucre!