diumenge, 15 de maig del 2011

política a la valenciana

Ara que estem en campanya la majoria d'homes del meu voltant estar super-pesats tot el puto dia parlant de política. Això destrempa a qualsevol!! Ja està bé, per l'amor d'un gos...

I com que no tinc ganes d'escoltar el mateix a tothora m'he buscat un amant apolític. Un anarquista progre que passa del sistema. I resulta que s'ha girat la cosa. Que he acabat jo parlant-li a ell de política.  

- A vore, xico, què és això de que no penses votar?? si no votes després no et queixes!! que tu estàs bé així com estàs?? te mola el PP?? perquè si estàs bé i a gust... avant... però si no... fes alguna cosa per canviar-ho!!  

- No sé ni què toca votar... m'ha dit

I he començat a explicar-li com està el panorama per al #22M (etiqueta que posen els frikis de Twitter per seguir les eleccions del 22 de maig en temps real):

- Mira, estimat apolític, la setmana que ve hi ha eleccions municipals i autonòmiques. Tu votes a València o al teu poble?? (per cert, el meu apolític és d'Enguera, el poble de Nacho Vidal. Jo no vull dir res... ). 

- A València, dona, que estic empadronat ací. Jo el que tinc clar és que no vull al PP ni a la dona eixa que s'asoma al balcó a les mascletades, que va de roig enmig de les falleres. I els del PSOE em pareixen la mateixa merda que el PP. Però tu em pareixes una dona cabal i amb seny i em fie del teu criteri. Dis-me a qui he de votar i ho faig. I a més ho penjaré al meu mur de Facebook perquè tinc molts amics igual que jo, que no saben si votar o no, ni a qui.

- Xico, no patisques... a Compromís (Bloc + Iniciativa + Els Verds) , votem a Compromís!!

A la alcaldia de València: Joan Ribó, el de la bicicleta.
A la presidència de la Generalitat Valenciana: Enric Morera, un polític 2.0.

El 22 de maig no et quedes a casa. Participa!! O canvia el panorama valencià o emigre... ens mereixem una altra cosa, un país millor...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Promet votar a Compromís si em prometeu una nit de passió amb Mireia Molla:-)
Una forta abraçada del Superboi de Reus!

Josep ha dit...

Als valencians, en el fons, ens va la cleptocràcia.

jpmerch ha dit...

Votarem a Compromís. Serem quatre gats.

Resultat (en el millor dels casos):

Alcaldia de València: Joan Calabuig
Generalitat: Jorge Alarte

Ja tenim el canvi.

Açò no té solució.

jpmerch ha dit...

Ah! Se m'oblidava. M'alegra saber que gent d'Enguera parla valencià.

Galderich ha dit...

Molta sort al País Valencià!!!!
Aquí a dalt, però, no us penseu que ho tenim millor... :-(

De Castelló ha dit...

Ací a Castelló espere que la gent vote per Enric Nomdedéu, el candidat del BLOC.