dimecres, 11 de juny del 2008

Àlbum recomanat de juny: El camí cap a nosaltres, de Cesk Freixas

Al Cesk Freixas el vaig conèixer al febrer de 2005, al primer concert que va fer al País Valencià. Aquest concert es va fer al Casal Jaume I de Russafa d'ACPV (ara ja tancat) i va tocar junt amb el magnífic Josep Maria Cantimplora. Una nit inoblidable en tots els aspectes. Si vas anar al concert ja saps el perquè i si no vas anar... no saps el que et vas perdre!!

Després d'aquell concert l'he tornat a vore actuar unes quantes vegades més, però com aquella mai. La gent cantava, reia, el públic femení llençava sostenidors... mític.

L'ultim disc del Cesk es titula "El Camí cap a nosaltres" i tot i que no li he demanat permís per fer-ho (Cesk: permís?) ací el tens. El disc te'l pots comprar ací.

I si vols saber alguna cosa més pots mirar el seu web, el blog, el myspace...












SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

6 comentaris:

Striper ha dit...

Doncs no l'habia escoltat i el que escoltat m'ha semblat molt bo.

Gatot_X ha dit...

una veu molt agradable la de'n cesk... no m'estranya gens que li tiréssiu els sostenidors!!! (algun tanga, també?) :P

per cert... tal com el tens lincat amb firefox no el puc sentir.... he hagut d'obrir l'internet exploter... :(

petons i llepades descobridores!

Lucrècia de Borja ha dit...

striper: sí, està molt bé, per això el recomane :P

gatot_x: no, van ser sols sostenidors. jo tinc el firefox i l'escolte sense cap problema. no sé per què tu no... :S

Gatot_X ha dit...

ok.... esborra el comentari, lucre... deu ser cosa del meu pc...

sorry

Busca qui t'ha pegat ha dit...

i amb més de tres dones també... ;)

ara escoltaré el freixas i te'n diré la meua :P

Lucrècia de Borja ha dit...

busca qui t'ha pegat: oh, això no m'ho esperava de tu... xDD