dimarts, 15 de juliol del 2008

2 premis: àcid i tendre

L'stripanits m'ha concedit 2 premis. Sí, els altres 2 també me'ls va concedir ell, però que conste que no el suborne perquè ho faça!!

Aquest cop es tracta del Premi a la Ternura i al Blog àcid. Moltes gràcies!!





Rayito de ternura va crear el "Premio a la Ternura". Aquest premi no té cap regla, pots redireccionar la pàgina o no, pots compartir-lo amb qui vulgues, pots posar-lo al teu blog o no, ... el premi és teu i amb ell fas el que vols.

I jo li'l passe a:

- Tr3na, perquè s'obre molt amb el seu blog i ens explica com es troba des de dins.
- Chevi, perquè els seus comentaris al meu blog sempre són molt tendres.
- Marta Insa, per la seua forma delicada dels seus escrits diaris.
- Striper, perquè tot en ell és tendresa.
- Hèctor, per explicar-nos les seues intimitats.


El creador del Premi “Blog Ácido” va establir que “Aquest premi té la característica de ser atorgat a aquells blogs que el seu estil es fonamenta en que els escrits són en la seua majoria l'opinió i el criteri particular dels seus administradors, i per suposat, que es destaque la asertivitat, coherència, fluïdesa, creativitat i acidesa a les seues opinions. Una de les regles del premi es entregar aquest reconeixement a altres blogs que complisquen les característiques mencionades.

Per tant, el Premi “Blog Ácido” va per a:

- Busca qui t'ha pegat, perquè sóc super fan del seu blog i el seu flog, de la manera d'explicar les coses.
- Lo que nadie se atrevió a contar sobre Japón. S'ha de ser molt valenta per explicar aquestes coses.
- Me cansé de ser maceta, per la seua visió de les coses.
- Dr. Cabró, per les seues àcides teories del comportament home-dona.
- Instints animals, pel seu humor al sexe.

Enhorabona!!!



SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

Vull donar-te les gràcies per el premi y per els moments de diversió que ens fas passar de tant en tant amb les teues idees. Parèix com si hagueres inaugurat una segona edició de l'época del despull.

Gràcies.

_MeiA_ ha dit...

wwoooo!!
moltes gràcies la veritat pel premi! estic realment contenta! m'agrada que hi vagis passant a fer-li una ullada i que a més t'agradi!

un petonàs!!

trena ha dit...

Uo, gràcies Lucrècia, ja és el segon premi que em dones i no sé si en sóc mereixedora, però sí que sóc agraïda i t'ho agraeixo des del fons de l'ànima.

Molts petons!

Striper ha dit...

Ostres moltes per aquest premi em fa molta ilusio.

Hèctor ha dit...

Gràcies bonica!!

a veure si aviat em pose una mica menys tendre i més entremaliat, com sovintejava, hehe

salut! :)
Hèctor

Busca qui t'ha pegat ha dit...

mooooltes gràcies pel premi a l'acidesa!!!

la tendresa la deixarem per altres ;)

muac!

Doctor Cabró ha dit...

T'agraeixo el premi àcid, m'hagués sulfurat bastant si m'haguessis donat l'altre premi flower power xD

Un beset per tu també.

Josep B. ha dit...

Felicitats pels premis Lucre.

Anònim ha dit...

enhorabona a tots i totes!!! :)

Anònim ha dit...

Ostres, quina il·lu!!! Em guarde el proper post per a comentar el premi. Uff, disculpa haver-ho descobert tan tard, últimament vaig de bòlit i estic ciberdesconnectada. Gracietes, genuflexions i reverències :)

Lucrècia de Borja ha dit...

José Vicente: 2na edició? de què? tot continua com sempre...

Meia: és divertit llegir-te.

Trena: no saps si ets mereixedora?? dubtes del meu criteri?? o_O

striper: de res. Ets qui més s'ho mereix.

Hèctor: A vore si es cert i a la propera et done el premi al més entremaliat

Busca qui t'ha pegat: a tu, honey, que m'encantes xDD

Doctor Cabró: un beset per mi?? a vore si he de canviar i donar-te el premi de la Tendresa... jojojojojo

skorbuto: moltes gràcies!!

german: Gràcies!!

Lucrècia de Borja ha dit...

marta: a tu, que te l'has guanyat :P

Terra ha dit...

Ostres! Ho sento, he trigat moolt!!
Moltíssimes gràcies Lucrècia!! :P

Per cert, si no et fa res, t'enllaço!