dilluns, 2 de desembre del 2013

M'enamore per la polla

No, no és que jo tinga polla i m'enamore per ahí, sinó que m'enamore per la SEUA polla. M'he despertat pegant-li voltes al cap sobre això i la veritat és que m'he sentit super superficial. Ho explicaré bé perquè s'entenga...

Quan conec a un tio em fixe en el físic general, les mans, l'olor, la manera de moure's, el to de la veu... i amb tot això ja el puc classificar a les diferents categories:

Categoria I: M'encanta. Melofo i vull que siga el pare dels meus fills.
Categoria II: Melofo. No m'importaria follar-me'l.
Categoria III: Faria un Arantxa. Si em bufe molt, me'l follaria.
Categoria IV: Ni de conya. No el toque ni amb un pal.

A simple vista sembla fàcil ja que em follaria a 3 de 4 categories. La cosa és que el 50% estan al grup IV, un 40% al grup III, un 9% al grup II i només un 1% al grup I.

Això a simple vista, però després, al coneixer-los poden canviar de categoria. És a dir, un tio bonorro del grup I pot obrir la boca i no dir res de trellat i automàticament passar al grup III. O al revès, un tio del grup III parlant amb molta seguretat i amb sentit de l'humor i passar a estar al grup I. Eixes coses passen.

Estime tant el teu penis que vull tallar-te'l i portar-lo a la butxaca.
Ara bé, hi ha una altra cosa molt important que fa canviar de categoria immediatament: la polla. Problema: que això normalment no ho veus fins que no estàs ja al tema. Dic "normalment" perquè sempre hi ha algun a qui ja li ho has vist TOT molt abans d'haver parlat amb ell en persona. I això de vegades enganya perquè hi ha tios que són més guapos de polla que de cara.

Això fa que hi haja personetes que ni fu ni fa, d'eixos de categoria III, que si finalment et bufes i acabeu al llit poden passar 2 coses:


Escenari 1: La seua polla no t'agrada, bé perquè és menuda, lletja, no es posa prou dura... el que siga. Aleshores el pobre xic passa al grup IV i mai més tindreu res. S'ha acabat. Fin de la cita.

Escenari 2: La seua polla t'agrada, per la mida, la forma, perquè es posa mega dura... I t'enamores. Passa al grup I.

A mi este punt de la polla m'afecta molt. De vegades ho pense i crec que potser li done massa importància. Jo podria estar amb un tio que té un micropenis?? Vaig estar molt de temps amb un que tenia mamelles, però amb un penis bien.

I la veritat és que si ho pense al revès em sembla una atrocitat. Vull dir, que si jo sapiguera que un tio m'ha descartat perquè no li agraden les meues mamelles o el meu cony, segurament m'ofendria. Quina mena de persona és aquella que li agrada algú no per la seua personalitat sinó per les mamelles i culs??  Doncs d'eixe tipus de persona sóc...

Ara intentaré justificar-me. Si estàs enamorat/penjat d'algú, hi ha coses que es poden passar encara que siguen punts importants per a tu, però quan algú simplement t'agrada i ja està... per a què clavar-te en una cosa així?? per a què arriscar-te a penjar-te d'eixa persona i després tindre el problema moral d'haver de decidir si vols estar amb ell a pesar de tot o no?? no es millor deixar-ho estar abans??

Opineu, per favor, no vos talleu. Em sentiré millor si sé que a vosaltres també vos passa...

6 comentaris:

Pau ha dit...

Holat,

Crec que tots en som de més o menys exigents amb aquestes coses. Quan som joves, tenim molt d'on triar i triem. Quan som més grans, doncs les coses que abans no triàvem, no tenim més remei que triar-les. Crec que algunes persones estan excessivament centrades en el físic i això no els permet avançar. Ara que eres jove, pots triar, però quan tingues 65 anys i vulgues tenir una relació amb un home, en què et fixaràs?

Parle per una experiència propera, de ma mare particularment. Massa exigent. Les 'petites coses' li afecten més que el global.

Batistet del Grau ha dit...

Tranquila dona ..... anem tothom i totdon en el mateix vaixell!!!!!

Quan les persones comencem a xerrar i a mirar-nos tots estem pensant en el que hi ha darrere d'eixos ulls, maneres, vocabulari, etc.

A tots ens passa el mateix i les agrupacions que tu fas més o menys son les mateixes.

La cosa important per a començar alguna cosa relacional entre dos no es exactament endevinar "on" o "com" està l'altre sinó saber "clarament" ON ESTÀ U MATEIX.

Amb mi pot estar Lucrècia, Marieta o Conxeta (és indistint)així que el "tros d'ella" que jo necessite és el "tros que estic disposat a arriscar" i en el caminar junts ja prendrem més decisions.

Se que no us dic res nou però això és el que hi ha amiga!!!!

Pot ser és com el conduir: observa el trànsit si no vols pegar-te-la.... i porta el cotxe a punt.

Salut

Lucrècia de Borja ha dit...

Pau: jo estic molt preocupada, per això ho he escrit, però el cas és que no puc decidir quines coses m'importen i quines no. Tant de bo fora tan fàcil...

Batiste del Grau: no sé si he entès el que has dit, però gràcies :)

batistet ha dit...

Batistet del Grau diu:

Si no ho has entés tindràs que escriure-ho tres vegades i llegir en veu alta i després i analitzar.

**** i no pateixques tant
**** i que l'ego (que tots tenim) no traïsca el teu caminar

Cuida't (RMª)

La misántropa ha dit...

Fer un Arantxa? em pixo de riure!
T'entenc perfectament. Probablement tots fem el mateix, pero no ho diem en veu alta...o ho escrivim, com tu.
No ens enamorem de la seva polla, pero és important a la hora de decidir.
Tot va a la balança. Hi ha coses que pesen més que d'altres. Si el especimen té molt a favor, que no se li posi mega dura, no et farà apartar-lo.
Això si, si anem al rotllo está a la categoria III i acabem al llit, per injust que sembli (que com tu dius, desde l'altra costat ho sembla)es el que hi ha. I si a aquestes alçades, encara no sap treure partit d'alguna altra virtut, per tal de camuflar la seva polla petita o toba...doncs què hi farem, c'est la vie!!
Petons guapa, no pateixis tant!

Juanma ha dit...

M'has enamorat en l'escala "richter" eixa de les categories ...