divendres, 12 de juny del 2009

Què vas a regalar-me??

El proper divendres, 19 de juny, és el meu aniversari i faré 29 anys :)
Ja saps què vas regalar-me?? No em val això de jo et felicite, el que compta és el detall d'enrecordar-me... no, curra-te-ho un poc, sigues original!! No cal que siga cap cosa material, més que res perquè tampoc sabràs on enviar-me-la... però pots enviar-me una cançó, trobar-me la pel·li que busque, unes ciber-flors, una foto, una , un ciber-beset... o el teu penis, directament!!
I compte amb el que regales, perquè tot por tornar a tu. El regal importa.

5 comentaris:

jordi kukat ha dit...

Salutacions!

He buscat la peli...però...no està....es estrany...Soles he trobat una versió en anglès a PirateBay...Ni amb l'emule me n'he sortit....

Però...Has vist "Ahora o Nunca"?? Pot ser sigui semblant...

Te la deixe en descàrrega directa, per si vols pegar-li una mirada...Jo ho confesse, vaig riure i vaig plorar!
http://www.megaupload.com/?s=seriesyonkis&d=BU080G5Z&confirmed=1


A veure si m'anime i per a l'aniversari t'envie la mà...jejej

Salut i felicitats per el blog!

Comtessa d´Angeville ha dit...

felicitats guapa!!

man ha dit...

ay, jo el 18, clar que amb uns anys més...
jo soc del 69, bona collita!!

Lucrècia de Borja ha dit...

kukat: sí, es que no s'ha editat en dvd, sols en alemany, per això és dificil de trobar, a no ser que algú que la tinga en VHS la passe a dvd i la penge a l'emule.
La de "Ahora o nunca" és una versió de la que jo busque, però la imitació ja no és igual...

Moltes gràcies, Comtessa!!

man: felicitats a tu també!!

Ricard ha dit...

Felicitats amb unes dies de retràs....

Supose que ja estàs gaudint dels 29. Així que aprofita'ls!