diumenge, 27 de juliol del 2008

Massatge eròtic

El masatge eròtic poseeïx 3 característiques importants:
  1. És un joc previ ideal per arribar a l'orgasme amb el coit
  2. Serveix com a relaxació completa que et transporta a una altra dimensió de plaer
  3. És una bona terapia sexual perquè ajuda a augmentar el desig i controlar l'ejaculació precoç (junt amb altres exercicis)
Abans de començar amb el massatge, és molt important trobar el moment. Propcura que siga sense presses, sense interrupcions, amb tot el temps del món. Aleshores, quan ja jo tingues, tracta de crear un bon ambient. Cerca un lloc acollidor i cómode. El llit pot ser perfecte, o al terra amb una coltxoneta o coixins. Baixa el nivell de la llum, col·loca alguna espelma amb olor o encéns, una música relaxant de fons... (l'àlbum recomanat d'aquest mes, per exemple) i poseu-vos en una postura cómoda, els 2 nuus.

És interessant que comenceu la sessió amb un massatge suau d'exploració per tot el cos de la parella. En esta part del massatge no toques els genitals ni els pits, que això és millor deixar-ho per al final. Acaricia amb suavitat, millor amb algun oli afrodisíac o lubrificant. Pots tocar amb les mans, peus, pit, braços, cabells... qualsevol part del cos és vàlida. També pots besar, llepar, bufar... o utilitzar altres elements com alguna ploma, teles de diferents textures...

Pots vore algun exemple de massatge a les mans:




als peus:



o l'esquena:




Pots trobar més informació i vídeos al fòrum de sexe en català.

Il·lustració: Arthur de Pins

SI T'AGRADA EL BLOG,

VOTA'L CADA DIA!!

Vota'm al TOP CATALÀ!

21 comentaris:

Striper ha dit...

Es una practica, sensual, relaxant, i molt placentera.

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

La veritat, això que dius sona molt bé. No sé Lucrècia, pense que la teoría es fàcil, després a la pràctica la cosa és més delicada.

A dues veles als 26... quín delicte!.

Salutacions.

Anònim ha dit...

Lucrècia,

personalment, el millor massatge, aquell que acaba amb uns pits, ben endurits, acaronant un cos. Potser excepcional sentir-los. El resultat; tota una situació de zènit.

Ara és temps de bons massatges, si s'atreviu vora mar...

Lucrècia de Borja ha dit...

Striper: sí, molt. A mi m'encanten.

josé vicente: La teoria s'ha de posar en pràctica. Tu llença't, home.

l'encobert: Just anit en vaig fer un així ;)

Anònim ha dit...

Estimada Lucrècia:

Sí que m'agradaria posar-la en pràctica, però és que no vaig a fer-ho amb qualsevol... i el temps passa... La veritat ha de ser meravellós, però crec que vaig a guardar el meu pardalet perquè no m'agradaria fer-ho frívolament, sinò per una causa noble.

Per cert, avui tenim una notícia històrica. Fes una ullada a aquesta notícia. El primer home embaraçat...

Salutacions.

Anònim ha dit...

Diuemenge de desfici...

quan l'er�tica carnal fa lliga amb l'er�tica cultural

http://es.youtube.com/watch?v=0XcKi-65f0U&feature=related

_MeiA_ ha dit...

ufff.. jo em quedo amb el de l'esquena... vaja!

només en mirar'el, ja mi trobava!

Anònim ha dit...

mmmm... Masatje erotic fent servir els pits? Aixo es Ciencia-Ficcio! ;)
De segur que no es per tant :P

Busca qui t'ha pegat ha dit...

amb els massatges sempre acabe adormint-me... servidor, que és un fàcil... :P

muac!

Lucrècia de Borja ha dit...

josé vicente: no estic diguent que ho faces amb la 1a que passe, però tampoc cal esperar a la teua princessa rosa per passar-ho bé.

_Meia_: si t'ha agradat el de l'esquena, imagina't el de pits o genitals...

tim: Ciència ficció?? vols que t'ho demostre??

busca qui t'ha pegat: això és perquè són massatges vulgaris. Que te'n facen un eròtic que acabe amb un bon massatge genital... i ja em diras si t'adorms.

Anònim ha dit...

que lleven tanta "education for de siudadany" [que ací és que tenim un conseller de cultura -perdoneu si sóc massa políticament incorrecte, que no s'ofenga ningú- RETRASSAT MENTAL] i més "Massatge Eròtic per a la ciutadania"!!! Assignatura obligatòria, ja!!! ;)

[anonymous writer] ha dit...

Si la teva debilitat són les mans, veure-les com et donen massatge als pits, als abdominals, a les cuixes i/o a l'entrecuix et deu provoca un gran deliri... serien les meves dignes de tal bogeria jaja

;) dolços besets!

Lucrècia de Borja ha dit...

german: et note alterat, potser necessites un massatge eròtic urgentment

[anonymous writer]: és una pregunta? o una afirmació?

[anonymous writer] ha dit...

...era una pregunta, però veig que el subconscient m'ha traït al afirmar-ho...

El veí de dalt ha dit...

Toc, toc...Miri Dra. Lucrècia, que vinc a fer-me un massatge reparador. Per on comencem?

Gatot_X ha dit...

estimada lucre...,

quan vaig començar a llegir aquest teu post uns minuts després que el publiquéssis, em van caure les olives per terra i fins ara no les he recuperat!

No, no, no... no puc creure que tu mateixa hagis escrit aquest post; va... confessa, tens un negre, oi?

Com pots dir:"És un joc previ ideal per arribar a l'orgasme amb el coit " ??????

Et feia més madura... si hagueres dit "... pot ser un joc previ ideal....", encara. A mi em sembla que el massatge eròtic pot tenir o no una finalitat; però de cap manera s'ha de considerar com a un "complement" que porti al coit! És que només el coit és l'objectiu????

Jo crec que l'objectiu del sexe o de la pràctica sexual és que la persona o persones que les practiquen es sentin a gust, estimades, acaronades... el massatge -amb intencionalitat o sense sempre és eròtic- és un mitjà, una forma de comunicació entre cossos... i pot ser una mica plaent, poc o molt.

No sé si t'ho voldràs creure, però en algun moment de la meva vida vaig provocar un orgasme a l'altra persona només acaronant-li els peus... i encara... en molts moments, he aconseguit tenir jo -donant el massatge- i l'altra una sensació molt semblant al orgasme sense necessitat de buidar físicament totes les fonts liquoses de l'organisme...

no sé si m'explico....

petons i llepades eròtiques!

Lucrècia de Borja ha dit...

[anonymous writer]: mai se sap, envia'm la teua mà i t'ho diré ;)

el veí de dalt: pel cap? o els peus? tria tu

gatot_x: és clar que pots arribar a l'orgasme sols amb un massatge (tant rebent-lo com fent-lo), però no em referia a això amb eixa frase.
A moltes dones ens costa tindre orgasmes vaginals, i una bona estimulació prèvia ajuda molt a tindre el cos molt més sensible i preparat per poder gaudir d'un bon coit amb orgasme. I aquelles dones a les que els hi passa m'hauran entés perfectament.

És només una altra opció. Una tècnica per poder gaudir més del coit. (independentment de que siga eixa la finalitat o no)

ciber-besets eròtics

Anònim ha dit...

Açí estic... a dues veles.

Anònim ha dit...

Lucrècia,

Oi? què no t'agrada l'amic Botifarra?

En quant als massatges recorde que, ja fa un temps, una noia arribà a l'orgasme. Al palpar-li els pits...Aleshores, tenia jo 16 anys i em vaig quedar pillat. Pensava que solament és podia rebentar amb la penetració...

Juventud divino tesoro

El Pacient Imbècil ha dit...

Visca els massatges eròtics i els blocs des del País Valencià, com aquest. Felicitats!

Espero més intervencions teves en el bloc que comparteixo amb l'estimat Dr.Cabró.

Anònim ha dit...

Lucrècia, ets molt observadora!!! jajajajajajajajajja