diumenge, 16 de gener del 2011

De bades

Sóc una compradora compulsiva. Això no és nou. Però sobre tot m'encanta trobar les gangues. Sóc especialista en trobar les ofertes més estranyes... i, compres a banda, les coses gratuïtes em poden. Tant em fa si és alguna cosa que necessite o no. Es de bades?? ho vull.

Estic subscrita a mil webs de descomptes, showrooms, concursos, sortejos... i m'agrada participar en tot el que puc. Amb coses així m'he guanyat una manyopla per al forn, un joc de 6 tasses de cafè amb els seus platets, 3 llibres de receptes de cuina, menjar per a gats, mostres de diferents tipus d'aliments... en fi, moltes coses, entre elles una guia de la mare primerenca.

Pots pensar, i tu per què cony vols eixa guia?? doncs de moment per a res, no pense ser mare encara (això de l'altre dia era una innocentada) però potser algun dia ho seré i necessitaré aquest llibre!!

El cas és que em van fer omplir un qüestionari sobre la data aproximada en que anava a nàixer la criatura i no sé quines coses més. Ho vaig enviar tot i em van enviar la guia. GRATUÏTA.

Sembla que a partir de ahi vaig entrar a una base de dades a tercers per vendre promocions de no sé què a mares que tinguen nanos entre 0 i 3 anys. Així que quan se suposava que el meu fals-fill tenia uns 4 o 5 mesos i jo ja no recordava res de tot això em sona un dia el telèfon:

-Hola buenos días, es usted Lucrecia de Borja??
-Sí, qui és? 
-Mire, le llamo para ofrecerle una promoción muy interesante para usted y su bebé.
-Qué??
-Usted tiene un bebé de unos 4 o 5 meses, no??
-No
-Pero... usted participó en una promoción donde regalábamos una guía de madres primerizas y según sus datos usted tiene ahora un bebé menor de un año.
- ...
-No??
- ... Ha muerto
-Oh, lo siento mucho, disculpe, no la molesto más...

10 comentaris:

aquell samaruc ha dit...

ejejjejejejejejejjejeje

ejejejejejejejejjejejeje

prompte l'has matat lucre, sols dues frases xD

Colometa ha dit...

ai mare, (mai millor dit) Lucre...

el que no se t'ocorrisca a tu.. xD

Colometa ha dit...

ara que pense, crec q això també em passa, sovint rep correus ofertant productes de marca que mai compre, però sempre els mire per si de cas. També faig cas a les ofertes telefòniques. Sense anar més lluny la setmana passada vaig acceptar una mostra gratuita d'una multinacional que ven aigua en dispensadors com a les oficines. Les amigues de classe q es trobaven a casa em van posar de boja en amunt, "ara tenen les teues dades!" cridaven histèriques. Supose que serà bastant car i al meu pis d'estudiants no ens ho podrem permetre però... ja tenim 20 litres d'aigua durant 12 díes. De moment ens haurem estalviat baixar al consum i el viatge amb les pesades marraixes.. Després ja els diré que no m'ha agradat..

Marta ha dit...

A mi també m'han donat mil coses -quan estàs prenyada totes les empreses t'ofereixen mil "canastilles" i mil mostres de productes que van de categoria -sobretot si vas a gastar-los. com jo-. Mesos després em va passar el mateix, van telefonar a ma casa. I m'han cridat tres o quatre voltes oferint-me productes. Fins ara havia escoltat pacientment les ofertes i havia refusat amablement. Però l'opció de fer-lo passar per mort em pareix més eficient -més macabre, però més eficient-. En sèrio, Lucre, si vols coses gratis fes-te la prenyà. (digues que estàs de dos mesos, ahi encara no es nota :))

Salvador Macip ha dit...

Gran manera d'acabar amb el telemàrketing. Ara, qeu al porbre venedor segur que li has creat un trauma...

Roger Seró ha dit...

LOOOOOOOOOOOOOOOL

que bo :D

Alyebard ha dit...

Genial, a mi em van oferir una promoció d'un gimnàs (via telèfon des de Hispanoamèrica) i com que no eren hores de trucar els vaig dir que anava amb cadira de rodes! Però això teu és de record Guinnes!

kika ha dit...

molt bona sortida! i molt eficient! :)

camot roder de la Costera. ha dit...

De franc encara que siga un cabàs de fem. Quan et faça falta segur que aconsegueixes una guia més moderna i actualitzada, a més en Internet tens tot el que vols.
No m'ha fet gràcia el teu comportament. De vegades inclús pense si no ets un home que busca publicitat amb una finalitat...

Anònim ha dit...

Òstic, Lucre...Has tallat el problema de "raíz". Un poc gore, però funcional!