dimecres, 6 d’abril del 2016

Gandia Oberta

Enguany a la Falla Popular i Combativa La Delicà de Gandia tenia el lema "Casal Obert" i vaig escriure açò per al seu llibret:
Segons les enquestes als turistes que venen a Gandia en general, i als madrilenys en particular, una de les coses que més valoren és la nostra amabilitat. Estic segura que no li han preguntat a cap dels madrilenys que em van demanar indicacions per anar a la platja i els vaig enviar direcció a Beniopa. 
No estic orgullosa de ser una cabrona, però quan arriba l'estiu i es formen cues interminables a la carretera de València per entrar al Grau, deixe de poder estar a 1a linia prenent el sol perquè tinc gent a 50cm al voltant i és mpossible aparcar en menys de 45minuts... de sobte escolte un "Gandia pueblo" i em torne Lucre Hyde.  

Lo siento mucho, me he equivocado, no volverá a ocurrir. I ho dic molt seriosament. A mi m'agrada traure profit de totes les situacions perquè posar-se de mala llet és com fer-te nucs per dins, i això endureix les faccions i no em senta gens bé. Així que mirat la manera d'aprofitar-me de la nova situació.  
Quants anys fa que no ixes de festa per la zona nova?? Per què ja no vas per allà?? En els últims anys practicament tota la gent que pots trobar-te allí de festa són forasters. Gent que ve de comiats de solter, des de tots els indrets de l'Estat Espanyol i part de l'estranger.  
Per altra banda, jo sóc la primera en queixar-me perquè en Gandia pueblo ja ens coneixem tots, sempre són les mateixes cares, els mateixos llocs on anar... així que el puzzle de seguida ha encaixat. Ho tenim super bé!! A l'estiu hem d'aprofitar la quantitat de gent diferent que arriba cada cap de setmana per conèixer gent nova de totes parts. Fer amics, fer amants, fer novios... els podem ensenyar que Gandia és molt més que festa. I tindrem coneguts repartits pel món per poder anar de vacances amb l'allotjament de bades, que no és poc. Així que aprofita la riquesa de fauna que es mou. Fes-ho pels turistes perquè estiguen més a gust, fes-ho per tu perquè podrás fer escapades a bon preu, i fes-ho per Gandia perquè siguem coneguts com la ciutat més oberta i amorosa.  
Visca Gandia, visquen les falles, i visquen els turistes!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quina mandra que fa això de conèixer gent nova