dissabte, 19 d’abril del 2008

L'home perfecte

He trobat l'home perfecte, l'home amb el que totes somiem. I ara que el tinc... no sé què fer amb ell. Es massa responsabilitat!! Es com tindre una càmera digital amb autofocus i zoom incorporat... que si la foto t'ix malament... està clar que la culpa és teua!!

Perquè ell és comprensiu, sensible, detallista... llegeix el Cosmopolitan... qué dic "llegeix"? el subratlla!! La veritat es que és meravellós. De primer, s'enrecorda de totes les dates... i quan dic totes, vull dir TOTES: em va enviar flors el dia que vam fer una setmana, el dia que vam fer un mes, el dia del meu aniversari, el dia del meu sant, el dia de la dona... que ma casa sembla ja la tomba de la Lady Di!!!

Bé, i cada vegada que vaig a la perruqueria... ell ho nota!! Em mira i em diu:
- Carinyet, t'has tallat les puntes...

Es que es fixa en tot!! M'afalaga tant la lenceria que després no gosse a ficar-me unes calces normals.

I a més, no em porta mai la contraria: estic fins als ovaris d'anar a veure comèdies romàntiques. Per no parlar de quan anem de compres... Escolta, que li posa interés!!

S'hi fica tant que m'esgota... jo esgotada, i ell:

-Va, carinyet, només una botiga més...
I jo:

- No, de veres, que aquest pantaló m'agrada...

I ell:

-Oooh, segur que ho dius perquè ens en anem...

Per no parlar del molt humiliant que és anar de festa amb l'home perfecte: No beu mai; amb la qual cosa, jo semble la Massiel. Menja menys que jo; amb la qual cosa... jo semble la Massiel. I balla de puta mare!! amb la qual cosa, jo semble... la Massiel. I a sobre està boníssim!! Jo, per arreglar-me necessite 3 hores i isc feta un all. Ell, amb 5 minuts, s'ha dutxat, s'ha arreglat i ha netejat el bany!! Que entre jo, pensant que m'ho trobaré fatal... i m'ho trobe tot lluent!! Que em fan ganes de dir-li:

-Però què has fet??!! On has deixat els pilots de maquillatge que havia deixat jo ací?? Escolta, que no hi ha manera d'emprenyar-se amb ell!

No sabeu com trobe a faltar eixes reunions amb les meues amigues ficant verds els homes... ara ja ni vaig. Per a no poder obrir la boca...

L'altre dia vam anar a sopar a casa d'uns amics i ells van escomençar a discutir, i jo li vaig dir al meu xicot:

-Aiss, què bonic! tu i jo mai fem eixes coses...

Només una vegada pensava que anavem a discutir. Arribe a casa i em pregunta:

-Carinyet, has ficat a la rentadora el teu tanga roig amb les meues camises blanques?

-Si!!!
- Doncs, s'ha destenyit tot!

-Si? i estàs emprenyat?

-Doncs sí que ho estic!! i molt!! Amb Balay!

Ai... què desesperant...

I es que tanta perfecció no és normal, jo he començat a provocar-lo, per veure fins on hi arriba. L'altre dia estavem mirant la final de la Champions League i de sobte... agafe el comandament a distància, faig "click" i canvie de cadena... "Salsa Rosa"!

-Què? Et fot?

I em diu:

-No, carinyo, no passa res... si els penaltis son una loto...

No pot ser!! On hi és la trampa? Càmera oculta, potser? I li vaig buscar el què..." a veure, la nacionalitat la té... per diners, tampoc pot ser.... escolta, a veure si és gai!"

Perquè ara que ho pense... quan veiem una tia bona, li treu els defectes abans que jo...
Tú li dius:

-Mira, què guapa la Cindy Crawford...

I et diu:

-Sí, però té uns turmells....

Encara que per altra banda... com va a ser gai? si és una màquina al llit. Ens passem 6 hores fent l'amor, no sabeu com aguanta... que l'he d'esperar jo a ell!! Estic agafant complexe d'ejaculadora precoç! I no penseu que després es posa a roncar, nooo. Em dona una conversa... Que si m'ha agradat, que si l'estime, que si vull repetir...

Que al final li he de dir... El que vull és dormir!!

Mira, jo ja no podia suportar tanta perfecció, així que la setmana passada vaig parlar amb ell:
-Carinyo, no podem continuar així. O canvien les coses, o ho deixem còrrer. I s'està esforçant, eh!! Que l'altre dia va eixir de festa amb els amics i quan va arribar a casa, a les 5 de la matinada, em desperta i em diu a cau d'orella:

-Carinyo, carinyo... treu-te les calces...
I jo tota emocionada:

- Ui, què et passa?

I ell:
- Que vaig a ficar la rentadora...


Aquest és un text del Club de la Comèdia, jo sols l'he traduit, però és bastant real. No ens agraden els homes perfectes. Com ha de ser un home? Com els volem? Al proper post 30 regles d'or per seduïr a les dones.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Pues chica que aburrido no, un hombre así, no quiero encontrarla a la mujer perfecta