dissabte, 14 de març del 2020

La vida sense Madrid

Crec que #LoDelCoronavirus és culpa meua. Dec de tindre alguna maledicció que m'impedeix visitar Madrid per plaer. Madrid i plaer, són dos paraules que sembla que no poden anar juntes en la meua vida.

No conec Madrid. Almenys no com a turista. Sempre que hi he anat ha estat de pas o per feina, però mai per plaer. No m'he fet canyes a La Latina, ni he vist el Retiro, ni el Km 0, la Cibeles sí, però des de dalt d'un taxi. No te digo más... I no serà perquè no ho he intentat perquè ganes tinc. O tenía. Ara ja em fa por.

Sempre que havia intentat organitzar una escapada a Madrid ningú havia volgut acompanyar-me. La gent ja hi ha estat massa vegades i solen preferir altres destinacions. A s'ha de triar el moment per anar perquè a l'estiu fa massa calor.

Una vegada vaig convèncer una amiga per anar juntes a passar el pont de desembre, el de la Puríssima, de l'any 2010. Vam comprar els vols i vam reservar hotel en plena Gran Via. El burro per la finestra, ja que anàvem... a tope, com si forem riques.

Doncs no vam anar. Resulta que va haver una gran crisi de controladors aeris i ens van cancel·lar els vols. Els diners del vol encara els vam recuperar, però de l'allotjament no. I no podriem haver anat amb tren?? Doncs no perquè aleshores no hi havia encara l'AVE, que no el van inaugurar fins a finals d'eixe mateix any.

Igual això ja m'hauria d'haver donat alguna pista de que no havia d'anar a Madrid, però és que sóc cabuda. MOLT. Després he estat 2 vegades més a punt d'anar-hi però a última hora s'ha cancel·lat el viatge per unes raons o altres. I tots estos anys jo vinga insistir... que vull anar a Madrid, que em vull fer un entrepà de calamars i un relaxing cup of café con leche en la plaza Mayor.
 
A tot això enguany faré 40 anys i les amigues (quintes) estavem mirant on anar enguany a celebrar-ho. Total, que decidim anar a Madrid!! Festaca per celebrar els aniversaris de totes. Vam reservar tren i allotjament per al pont del 1er de maig.

Estàs descollonan-te ja, no?? Doncs ni puta gràcia em fa a mi.

Al primer intent d'anar a Madrid es provoca una gran crisi de controladors aeris. Al segon intent apareix una pandèmia mundial que ens confina a casa de manera indefinida. Casualitat?? No ho crec.

Com per intentar-ho una tercera...adiòs Madrid.