dijous, 19 de març del 2020

Alcoholisme de confinament


Dia 6 dC (de Confinament). Si açò s'allarga molt acabaré sent alcohòlica.
Rares vegades bevía jo sola a casa i des de #LoDelConfinament rar és el dia que no em faig un parell de vermuts, cerveses o copes de vi. Tots sabem dels beneficis de l' alcohol, que és vasodilatador i fa que estiguem més relaxats. I en estos dies tensos de nervis i incertesa m'estime més fer-me 2 gots de vi que no prendre'm un ansiolític. Però siga com siga, el resultat és que estic bevent alcohol quasi tots els dies.

He pensat molt en açò últimament i hi ha alcohol allà on mire. Entre a les xarxes socials i tots parlem de les festes i borratxeres i que ens fotrem "quan tot açò passe", que ningú sap quan serà, però s'ha convertit en unitat de mesura. I quedem amb amics per-nos cerveses/vermuts/vins virtuals fent vídeo trucades. I jo sóc la primera que tots els drames de plorar els represente amb algun gif d'una persona plorant i menjant o plorant i bevent.Un dels meus favorits és el de Robin, de How I met your mother, baix d'una taula fotent-se una botella de vi mentres plora.

Estem mal? a beure per ofegar penes, que estem bé? a beure per celebrar-ho, que no podem dormir? a beure per relaxar-nos... Alcohol everywhere!!

I estic al punt eixe de "no soy alcoholica, yo lo dejo cuando quiera", però també pense en tota eixa gent que ja ho ha deixat i no para de vore alcohol allà on va. Quina puta tortura deu ser això!!

Estem normalitzant massa el beure alcohol??

No necessite passar-me-ho bé per a beure. Abans eixa frase era al revès.