dijous, 23 d’abril del 2020

Dia 40dC (de confinament)

Estem al día 40 de la quarentena, queden poc més de 40 dies perquè faça els 40 anys i crec que comence a acostumar-me a #LoDelConfinament.

M'he comprat un robot de cuina i ara em falta temps per provar totes les coses que vull fer. De moment encara estic experimentant. Dilluns vaig fer volía fer un bescuit de xocolata però com que em crec ser molt llesta vaig adaptar la recepta. 250g de sucre?? quina barbaritat, no pense posar-li tant... jo li'n posaré 125g i ja va bé. 250ml d'oli?? really?? que això és un quart de litre, tu saps les calories que hi ha ahi?? 100ml i prou, anem a fer-lo light. I clar... sense l'oli no lliga bé i no unfla prou i em va quedar un bescuit amb una pintaca brutal però que te'l menges i se't fa bola, que pa mullar a la llet, val, però a seques t'ho menges i t'ofegues. També vaig fer pà l'altre dia i em va eixir un poc soso, així que al següent li vaig posar bona cosa de sal i qui cuina salat... cuina pa'l gat. I tampoc tinc gat!! Todo dramas en mi vida.  

Tampoc trobe massa a faltar a la gent. Totes les setmanes faig més video-telefonades de les que m'agradaria perquè també hi ha trobades virtuals que es fan per compromís... o algunes de les que sí tens ganes però que s'allarguen més del que voldries.
Si eixes trobades les fas en directe costa mogolló anar-te'n sense més. La meua tècnica és dir que me'n vaig a pixar. Hi ha qui diu que va a per tabac, no jutges les meues excuses. És que si dius que te'n vas sempre hi ha algú que et diu "noooo, va, ens fem l'última i au" i mai és l'última.
Ara, en canvi, és molt més fàcil posar excuses. Vos en deixe unes quantes de les meues per si vos poden servir: Tinc ara classe de pilates/zumba/ioga online, m'està telefonant ma mare, vos veig amb la imatge congelada deu ser la meua wifi (i ja penges i au)... 

I pel que fa al sexe... ara folle el doble. Todo ventajas con el confinamiento.